Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #26 Skrevet 5. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke sett nytteverdien i noe sånt altså. Jeg sminker meg sånn jeg gjør fordi jeg har lyst, og jeg gidder ikke bruke lassevis med sminke, penger og tid for at jeg skal se ut slik vennene mine eventuelt skulle ønske. Kan fort være det er slik for henne også. Husk at hun liker sminke og å bruke det da 🙂 Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #27 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde blitt glad. Kanskje ville jeg få lære noe nytt? Anonymkode: 633a9...57a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #28 Skrevet 5. juli 2022 Nei.. Dette er som å gi badevekt i gave. Underteksten er at du bør endre deg. Med sånne "velmenende" venninner trenger en knapt fiender. Anonymkode: 7539f...593
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2022 #29 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Husk at hun liker sminke og å bruke det da 🙂 Anonymkode: fe916...285 Det gjør forsåvidt jeg også, men jeg hadde likevel ikke hatt så mye bruk for en slik gave
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #30 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde blitt glad. Kanskje ville jeg få lære noe nytt? Anonymkode: 633a9...57a Så bra! Ja, ikke sant? Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #31 Skrevet 5. juli 2022 Jeg håper hun gir gavekort fra Grete Roede til dere alle som julegave. Dere vil sikkert lære noe nytt 😆 Anonymkode: 7539f...593
amandine Skrevet 5. juli 2022 #32 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så bra! Ja, ikke sant? Anonymkode: fe916...285 Men å lære noe nytt er fint om man ønsker det, og da oppsøker man det når man er 50. Å lære nye ting fordi dine venninner mener du bør er noe helt annet. Jeg sminker meg hver dag, det har jeg gjort de siste 35 årene. Nylig endret jeg noe, fordi jeg hadde lyst og er interessert. Jeg lærte en ny teknikk på YouTube. Jeg er over 50 men jeg er jo kapabel!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #33 Skrevet 5. juli 2022 amandine skrev (4 minutter siden): Men å lære noe nytt er fint om man ønsker det, og da oppsøker man det når man er 50. Å lære nye ting fordi dine venninner mener du bør er noe helt annet. Jeg sminker meg hver dag, det har jeg gjort de siste 35 årene. Nylig endret jeg noe, fordi jeg hadde lyst og er interessert. Jeg lærte en ny teknikk på YouTube. Jeg er over 50 men jeg er jo kapabel! Nå er det jo litt den luksusen dette innebærer også da. Med personlig veiledning osv. Helt greit å bruke you tube, men her blir det jo service fra proffe. Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #34 Skrevet 5. juli 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Nå er det jo litt den luksusen dette innebærer også da. Med personlig veiledning osv. Helt greit å bruke you tube, men her blir det jo service fra proffe. Anonymkode: fe916...285 Hvorfor vil du ikke høre på tilbakemeldingene som sier at dette ikke er lurt? Det er en viss sannsynlighet for hun vil føle en slik gave som kritikk. Hun vil neppe si det direkte, men føle på det i stillhet. Hvorfor i alle dager vil dere gi en gave som godt mulig vil gjøre henne lei seg?? Anonymkode: 7539f...593
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #35 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor vil du ikke høre på tilbakemeldingene som sier at dette ikke er lurt? Det er en viss sannsynlighet for hun vil føle en slik gave som kritikk. Hun vil neppe si det direkte, men føle på det i stillhet. Hvorfor i alle dager vil dere gi en gave som godt mulig vil gjøre henne lei seg?? Anonymkode: 7539f...593 Men kjære vene, det er flere som ikke ville blitt fornærmet her, og noen syns det er en fin gave også. Skal jeg bare ta til meg de negative? Grunnen til at jeg spør her er jo å vurdere ulike meninger og hva de begrunner det med! Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #36 Skrevet 5. juli 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Men kjære vene, det er flere som ikke ville blitt fornærmet her, og noen syns det er en fin gave også. Skal jeg bare ta til meg de negative? Grunnen til at jeg spør her er jo å vurdere ulike meninger og hva de begrunner det med! Anonymkode: fe916...285 Rimelig spesielt å vurdere en gave som kan oppfattes som sårende. Hvem i alle dager gambler med sånt Anonymkode: 7539f...593
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #38 Skrevet 5. juli 2022 Nei, det hadde jeg ikke blitt glad for, og hvis jeg visste at jeg fikk den fordi venninnene mine synes jeg trengte å forbedre meg, og ikke fordi jeg ville likt det veldig godt, så hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: 935cb...8c2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #39 Skrevet 5. juli 2022 Hm.. Touchy! Dette er nok veldig personavhengig ja, og for de aller fleste vil dette oppfattes som stille kritikk. Jeg er en som fort overtenker og ville definitivt tenkt at de rundt meg ikke synes jeg er fin nok. Dessuten er det jo et press for det perfekte i gjengen din da. Jeg har alltid sminket meg lett. Som regel bare mascara og litt på brynene, og litt mattende pudder om jeg er blank/varm den dagen. Mer enn det gidder jeg faktisk ikke og hvorfor skal jeg stå og dolle meg mer. Da jeg møtte min nåværende kjæreste sa han jeg ikke trenger å sminke meg hele tiden, og det føltes rart og nakent i starten, men nå er det såå befriende at jeg har en som digger meg også uten sminke. Å gi sminkekurs til ei som muligens ikke vil ha det eller trenger det er ikke lurt. Anonymkode: e497f...ec0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #40 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hm.. Touchy! Dette er nok veldig personavhengig ja, og for de aller fleste vil dette oppfattes som stille kritikk. Jeg er en som fort overtenker og ville definitivt tenkt at de rundt meg ikke synes jeg er fin nok. Dessuten er det jo et press for det perfekte i gjengen din da. Jeg har alltid sminket meg lett. Som regel bare mascara og litt på brynene, og litt mattende pudder om jeg er blank/varm den dagen. Mer enn det gidder jeg faktisk ikke og hvorfor skal jeg stå og dolle meg mer. Da jeg møtte min nåværende kjæreste sa han jeg ikke trenger å sminke meg hele tiden, og det føltes rart og nakent i starten, men nå er det såå befriende at jeg har en som digger meg også uten sminke. Å gi sminkekurs til ei som muligens ikke vil ha det eller trenger det er ikke lurt. Anonymkode: e497f...ec0 Dette var et fint og utdypende svar. Det setter jeg pris på. Ja, det kan bli feil tatt opp av feil person, og her er vi litt usikre fordi hun er en litt usikker type, eller det vil si på forskjellige ting med alderen. Hun var også usikker mht klær og kropp, og jeg tror vi alle mer eller mindre blir det jo eldre vi blir. Så fikk hun hjelp der, og kler seg kjempefint og er blitt trygg på stilen sin. Som sagt så har hun alltid vært veldig forfengelig, men vi er ikke der alle sammen. Det handler ikke om å være petfeksjonister altså, men jeg kan liksom ikke komme med eksempler på hvordan hun sminker seg uten at det høres ut som kritikk, og det er ikke det jeg mener. Vi vet bare at hun ville blitt finere og funnet mer kledelige teknikker og farger. Hun har sagt at hun ikke helt tør, så da tenkte vi dette var sparket som fikk henne til å tørre da. Hun kommer garantert ikke til å slutte med sminke og vektlegge antrekk og smykker 😊 Jeg vurderer svar og respons her, og vi kan godt gi annet hvis det kommer til den avgjørelsen. Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #41 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette var et fint og utdypende svar. Det setter jeg pris på. Ja, det kan bli feil tatt opp av feil person, og her er vi litt usikre fordi hun er en litt usikker type, eller det vil si på forskjellige ting med alderen. Hun var også usikker mht klær og kropp, og jeg tror vi alle mer eller mindre blir det jo eldre vi blir. Så fikk hun hjelp der, og kler seg kjempefint og er blitt trygg på stilen sin. Som sagt så har hun alltid vært veldig forfengelig, men vi er ikke der alle sammen. Det handler ikke om å være petfeksjonister altså, men jeg kan liksom ikke komme med eksempler på hvordan hun sminker seg uten at det høres ut som kritikk, og det er ikke det jeg mener. Vi vet bare at hun ville blitt finere og funnet mer kledelige teknikker og farger. Hun har sagt at hun ikke helt tør, så da tenkte vi dette var sparket som fikk henne til å tørre da. Hun kommer garantert ikke til å slutte med sminke og vektlegge antrekk og smykker 😊 Jeg vurderer svar og respons her, og vi kan godt gi annet hvis det kommer til den avgjørelsen. Anonymkode: fe916...285 Men ikke la deg farge for mye av svarene du får her, hverken den ene eller andre veien, for ingen av oss kjenner din venninne og svarer kun ut i fra egne preferanser. Det er bare dere som vet om dettte er en bra gave eller ei. At jeg ikke ville likt det, sier jo ingenting om din venninne ville likt det eller ei. Anonymkode: 935cb...8c2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #42 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men ikke la deg farge for mye av svarene du får her, hverken den ene eller andre veien, for ingen av oss kjenner din venninne og svarer kun ut i fra egne preferanser. Det er bare dere som vet om dettte er en bra gave eller ei. At jeg ikke ville likt det, sier jo ingenting om din venninne ville likt det eller ei. Anonymkode: 935cb...8c2 Neida, jeg tar med begrunnelsene. De som ikke bruker sminke til vanlig vil jo så klart ikke like en sånn gave 😊 Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #43 Skrevet 5. juli 2022 Vi bruker sminke til vanlig, de fleste av oss som synes ideen er komplett høl i hue og nedlatende. Hvorfor ikke kjøpe henne en lekker kjole i en størrelse for liten, som hjelp og motivasjon til å bli generelt finere og slankere? Anonymkode: 20acd...96e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #44 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vi bruker sminke til vanlig, de fleste av oss som synes ideen er komplett høl i hue og nedlatende. Hvorfor ikke kjøpe henne en lekker kjole i en størrelse for liten, som hjelp og motivasjon til å bli generelt finere og slankere? Anonymkode: 20acd...96e Forventer du som har så total mangel på dannelse å bli tatt seriøst? Makan Anonymkode: fe916...285
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #45 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Dette var et fint og utdypende svar. Det setter jeg pris på. Ja, det kan bli feil tatt opp av feil person, og her er vi litt usikre fordi hun er en litt usikker type, eller det vil si på forskjellige ting med alderen. Hun var også usikker mht klær og kropp, og jeg tror vi alle mer eller mindre blir det jo eldre vi blir. Så fikk hun hjelp der, og kler seg kjempefint og er blitt trygg på stilen sin. Som sagt så har hun alltid vært veldig forfengelig, men vi er ikke der alle sammen. Det handler ikke om å være petfeksjonister altså, men jeg kan liksom ikke komme med eksempler på hvordan hun sminker seg uten at det høres ut som kritikk, og det er ikke det jeg mener. Vi vet bare at hun ville blitt finere og funnet mer kledelige teknikker og farger. Hun har sagt at hun ikke helt tør, så da tenkte vi dette var sparket som fikk henne til å tørre da. Hun kommer garantert ikke til å slutte med sminke og vektlegge antrekk og smykker 😊 Jeg vurderer svar og respons her, og vi kan godt gi annet hvis det kommer til den avgjørelsen. Anonymkode: fe916...285 Jeg trodde at dere ikke hadde diskutert henne? Fy søren, for noen ræva ‘venninner’. Du sier selv at det er en sjan for at hun tar det ille opp, likevel vurderer dere altså å gjennomføre dette. Da er det jo 100 % for deres egen skyld. Anonymkode: 6a51c...157
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #46 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde mislikt gaven veldig. Og det er fordi jeg ikke har noen interesse av at noen skal vise med hvordan jeg sminker meg da jeg ikke bruker så mye sminke. I tillegg ville jeg ha tatt det som et negativt hint. Anonymkode: 5a001...e95
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #47 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde hatet det, og følt jeg måtte bruke det fordi dere sikkert hadde spurt etterpå hvordan det gikk... I tillegg ville jeg tenkt at dere hadde en forventning om at jeg skulle sminke meg annerledes og se "ny" ut etterpå og det hadde gjort meg veldig ukomfortabel. Jeg ville gruet for å møte dere igjen. I det hele tatt en gave jeg ville satt veldig lite pris på. Anonymkode: 0d94d...7e3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #48 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ville ikke blitt fornærmet, men jeg vet ikke om jeg ville brukt gaven. Sansynlig vis hadde jeg gitt den videre til noen som var mer opptatt av sminke enn meg (hvilket vil si så godt som hvem som helst) Anonymkode: d9853...1c9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #49 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har faktisk tenkt å bestille meg en time selv på make-up veiledning for jeg har lyst å lære å sminke meg bedre. Men er likevel i tvil om hvordan jeg hadde oppfattet det om mine venninner hadde gitt meg dette i gave uten at jeg hadde snakket med de om det eller ønsket meg det. Anonymkode: ea74d...eab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #50 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har faktisk tenkt å bestille meg en time selv på make-up veiledning for jeg har lyst å lære å sminke meg bedre. Men er likevel i tvil om hvordan jeg hadde oppfattet det om mine venninner hadde gitt meg dette i gave uten at jeg hadde snakket med de om det eller ønsket meg det. Anonymkode: ea74d...eab Ja jeg fant ut at vi må fiske ut av henne på en eller annen måte for å finne ut om hun ville satt pris på det. Vi kommer opp med noe. Jeg syns jo at det må være gøy for alle å lære litt om sånt, og kunne jo fint tenkt meg det selv også 🙂 Anonymkode: fe916...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå