Gå til innhold

Sparetips nå som matprisene øker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som matprisene øker så har jeg et veldig godt sparetips: Send ungene ut på middag til venner 2-3 ganger i uken. I følge en del her på forumet er de pliktet til å sørge for at de får i seg god og næringsrike måltider, selv kan du ta en brødskive de dagene ungene spiser borte. 

Anonymkode: 366ab...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ide! 😃

Anonymkode: f4f72...242

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men vi drar ofte på besøk. Gratis middag, helt topp🌸

Anonymkode: 7bd9f...6de

Skrevet

Her er de velkomne! Har mat nok 😊

Anonymkode: b9c80...e8d

Skrevet

Gud, du er trå og grå.

Anonymkode: e141e...796

Skrevet

Helt i orden for meg med besøk, men jeg ville jo bli litt i stusz om du sendte mine unger hjem uten mat.

Anonymkode: 42388...457

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Helt i orden for meg med besøk, men jeg ville jo bli litt i stusz om du sendte mine unger hjem uten mat.

Hvorfor det? Har dere ikke mat selv?

Anonymkode: 8fc4c...9a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Har dere ikke mat selv?

Anonymkode: 8fc4c...9a4

Selvfølgelig, men om dine barn ofte var her til måltidene ville jeg i utgangspunktet forventet at dere spanderte på mine når de var hos dere også. Om dere har så dårlig økonomi  eller dere ikke klarer å styre de pengene dere har fornuftig, at ungene deres ikke får skikkelig mat hjemme tar jeg med glede imot dem. Det ville imidlertid vært fint om du fortalte meg at det var grunnen slik at jeg kunne passe på at mine barn ikke forventet mat hos dere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun kan jo servere dem to fiskepinner hver med ertesuppe til? Da går de sikkert hjem til middag på eget initiativ neste gang.

Anonymkode: 9283b...3a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun kan jo servere dem to fiskepinner hver med ertesuppe til? Da går de sikkert hjem til middag på eget initiativ neste gang.

Anonymkode: 9283b...3a2

Tviler jeg på. De liker både fiskepinner og ertesuppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...