Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor står det ikke noe om konserten i norske medier? Jeg har faktisk lett, men ingenting i Aftenposten, VG eller Dagbladet? Heller ikke NRK eller tv2. Er det en boikott? Han er en av Norges største stjerner og så er det ingen rapport fra det store eventet?

Anonymkode: 441f3...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har litt her: 
https://730.no/kygo-laget-folkefest/ 

Men jeg mistenker at om ikke journaliser får gratis billetter så gidder de heller ikke å gå eller skrive om den. Lærte dette på en annen konsert jeg var på, der fortalte artisten at han ikke hadde delt ut gratis-billetter til journalister og dermed var der ingen. 

Men ja jeg er enig det var en fantastisk konsert 😃

Anonymkode: 46e5d...e54

Skrevet

Dette er jo tatt helt it av luften, selvsagt, men det _kam_ jo ha noe med det å gjøre at det skjer andre ting nå som det er viktigere å bruke spalteplass på? 

Anonymkode: 8fc8f...228

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dette er jo tatt helt it av luften, selvsagt, men det _kam_ jo ha noe med det å gjøre at det skjer andre ting nå som det er viktigere å bruke spalteplass på? 

Det kan jeg aldri tenke meg, de skriver jo om alt mulig annet rart.

Anonymkode: 55fa4...904

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Som Palmesus og bryllupet til Petter og Vendela?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Som Palmesus og bryllupet til Petter og Vendela?

Som flystreik, krig og alvorlige ulykker. Og ja, flere lesere er nok mer interessert i Petter og Vendela enn Kygo. Ikke at jeg er det, men slikt påvirker også hva som får spalteplass. Å lese en anmeldelse av en enkelt konsert er kun interessant for de som var til stede og noen få andre, sånn sett er å lese om en festival mer interessant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...