Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Hvorfor står det ikke noe om konserten i norske medier? Jeg har faktisk lett, men ingenting i Aftenposten, VG eller Dagbladet? Heller ikke NRK eller tv2. Er det en boikott? Han er en av Norges største stjerner og så er det ingen rapport fra det store eventet? Anonymkode: 441f3...b71
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Du har litt her: https://730.no/kygo-laget-folkefest/ Men jeg mistenker at om ikke journaliser får gratis billetter så gidder de heller ikke å gå eller skrive om den. Lærte dette på en annen konsert jeg var på, der fortalte artisten at han ikke hadde delt ut gratis-billetter til journalister og dermed var der ingen. Men ja jeg er enig det var en fantastisk konsert 😃 Anonymkode: 46e5d...e54
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Dette er jo tatt helt it av luften, selvsagt, men det _kam_ jo ha noe med det å gjøre at det skjer andre ting nå som det er viktigere å bruke spalteplass på? Anonymkode: 8fc8f...228
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo tatt helt it av luften, selvsagt, men det _kam_ jo ha noe med det å gjøre at det skjer andre ting nå som det er viktigere å bruke spalteplass på? Anonymkode: 8fc8f...228 Det kan jeg aldri tenke meg, de skriver jo om alt mulig annet rart. Anonymkode: 55fa4...904
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Dette er jo tatt helt it av luften, selvsagt, men det _kam_ jo ha noe med det å gjøre at det skjer andre ting nå som det er viktigere å bruke spalteplass på? Anonymkode: 8fc8f...228 Som Palmesus og bryllupet til Petter og Vendela? Anonymkode: 441f3...b71
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Som Palmesus og bryllupet til Petter og Vendela? Anonymkode: 441f3...b71 Som flystreik, krig og alvorlige ulykker. Og ja, flere lesere er nok mer interessert i Petter og Vendela enn Kygo. Ikke at jeg er det, men slikt påvirker også hva som får spalteplass. Å lese en anmeldelse av en enkelt konsert er kun interessant for de som var til stede og noen få andre, sånn sett er å lese om en festival mer interessant. Anonymkode: 8fc8f...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå