Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #26 Skrevet 4. juli 2022 Akkurat nĂ„r jeg vurderte Ă„ pause DIB en periode, grunnet diverse hĂžner, sĂ„ greier jammen meg alle de kloke hodene her inne Ă„ slĂ„ seg sammenâ€ïž. HĂ„per sĂ„ at dette ordner seg, hiđ„łđ!! Anonymkode: b7fa0...c69
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #27 Skrevet 4. juli 2022 Gift dere, og ta storfesten seinere. Stream vielsen. Det er bra Ă„ bli gift uansett â€Â Anonymkode: 566df...a60
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #29 Skrevet 4. juli 2022 HĂ„per det ordner seg â€ïž Masse lykke til â€ïž Anonymkode: 89e89...6da
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #30 Skrevet 6. juli 2022 On 7/4/2022 at 1:50 PM, Anonym bruker said: NĂ„ er jeg fortvilet! Vi skal gifte oss til helgen, og har veldig mange gjester som skal komme tilreisende bĂ„de fra inn og utland. Jeg er fra Finnmark og mannen er fra utlandet. Vi skal gifte oss i helgen, men har allerede fĂ„tt flere telefoner fra gjester som trolig mĂ„ avlyse pga streiken. Flere hadde tenkt Ă„ komme torsdag og fredag, men omtrent alle rammes av flystreiken og snakker om at de ikke klarer finne alternativ transport med tanke pĂ„ reisetiden det vil ta. NĂ„ aner jeg ikke hva vi skal gjĂžre. Hverken jeg eller mannen har jo lyst Ă„ gjennomfĂžre noe bryllup uten nĂŠrmeste familie tilstede, men kun med bare noen fĂ„ venner. Bare ene sĂžsteren min sier det er ekstremt utleitet med flybilletter, fĂ„ alternativ og koster over 22.000 kr for hennes familie Ă„ komme hit. Hun og mannen har ikke lappen, det gĂ„r ikke tog og buss er uaktuelt med 3 barn. Foreldrene mine er gamle og ser litt mĂžrkt pĂ„ Ă„ kjĂžre over 24 timer. Mannen sin familie har ogsĂ„ samme problem. NĂ„ sitter jeg bare Ă„ griner! Bryllupet har vĂŠrt utsatt to ganger pga korona, sĂ„ begynte Ă„ se lyst og glede oss til dette denne gangen! Noen trĂžstende ord? đ Anonymkode: 25b33...583 sĂ„nn er det. de har like mye rett til og streike som alle andre Anonymkode: 9cb63...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ