GĂ„ til innhold

Bryllup til helgen og allerede gjester som melder avbud pga streik i SAS 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nĂ„r jeg vurderte Ă„ pause DIB en periode, grunnet diverse hĂžner, sĂ„ greier jammen meg alle de kloke hodene her inne Ă„ slĂ„ seg sammen❀.

HĂ„per sĂ„ at dette ordner seg, hiđŸ„łđŸŽ‰!!

Anonymkode: b7fa0...c69

Skrevet

Gift dere, og ta storfesten seinere. Stream vielsen. Det er bra Ă„ bli gift uansett ❀ 

Anonymkode: 566df...a60

Skrevet

HĂ„per det ordner seg ❀

Skrevet

HĂ„per det ordner seg ❀ Masse lykke til ❀

Anonymkode: 89e89...6da

Skrevet
On 7/4/2022 at 1:50 PM, Anonym bruker said:

NÄ er jeg fortvilet! 

Vi skal gifte oss til helgen, og har veldig mange gjester som skal komme tilreisende bÄde fra inn og utland. Jeg er fra Finnmark og mannen er fra utlandet. Vi skal gifte oss i helgen, men har allerede fÄtt flere telefoner fra gjester som trolig mÄ avlyse pga streiken. 

Flere hadde tenkt Ä komme torsdag og fredag, men omtrent alle rammes av flystreiken og snakker om at de ikke klarer finne alternativ transport med tanke pÄ reisetiden det vil ta. 

NÄ aner jeg ikke hva vi skal gjÞre. Hverken jeg eller mannen har jo lyst Ä gjennomfÞre noe bryllup uten nÊrmeste familie tilstede, men kun med bare noen fÄ venner. Bare ene sÞsteren min sier det er ekstremt utleitet med flybilletter, fÄ alternativ og koster over 22.000 kr for hennes familie Ä komme hit. Hun og mannen har ikke lappen, det gÄr ikke tog og buss er uaktuelt med 3 barn. Foreldrene mine er gamle og ser litt mÞrkt pÄ Ä kjÞre over 24 timer. 

Mannen sin familie har ogsÄ samme problem. 

NÄ sitter jeg bare Ä griner! Bryllupet har vÊrt utsatt to ganger pga korona, sÄ begynte Ä se lyst og glede oss til dette denne gangen! 

Noen trþstende ord? 😭

Anonymkode: 25b33...583

sÄnn er det. de har like mye rett til og streike som alle andre

Anonymkode: 9cb63...83a

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...