Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Når man endrer innstilling til «Vis som frakoblet,» kan man da selv gå inn og se hva de andre gjør/er uten å få «sist sett kl xxxx?» Anonymkode: b7c75...d90
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jepp, det kan du. Anonymkode: d4e8d...9d3 Genialt. Kan jeg svare på meldinger i frakoblet modus? HI Anonymkode: b7c75...d90
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Genialt. Kan jeg svare på meldinger i frakoblet modus? HI Anonymkode: b7c75...d90 Jepp, det kan du også, såvidt jeg vet😊 Står som frakoblet selv nå i sommer (lærer - trenger ikke elever som kontakter meg hele tiden), men får med meg alt som skjer på teams allikevel👍 Anonymkode: d4e8d...9d3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jepp, det kan du også, såvidt jeg vet😊 Står som frakoblet selv nå i sommer (lærer - trenger ikke elever som kontakter meg hele tiden), men får med meg alt som skjer på teams allikevel👍 Anonymkode: d4e8d...9d3 Takk for svar 👍😊 Anonymkode: b7c75...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå