Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Dilemma En veldig god venninne er hodestups forelsket i en gift mann. Det viser seg at de har hatt et forhold i flere år. Jeg vet hvem kona hans er. Jeg vet godt at noen vil si at det ikke er min sak, men denne idioten bidrar til at venninnen min ikke kommer seg videre. Hun er jo et nek som ikke gjør det slutt, men hun er så ulykkelig forelsket. Nå har jeg begynt å leke med tanken på å si ifra til kons hans. Rett og slett i håp om at mannen enten vil ta grep og gå fra kona, eller gjøre det slutt med min venninne. Hvis det var deg - og du ville si ifra. Hva ville du sagt og hvordan? Anonymkode: 95c5f...e4b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Enten ta motet til deg og ta en prat med henne hvor du er helt ærlig. Eller leve med å holde kjeft for resten av livet. Personlig har jeg fortalt noen noe tilsvarende en gang før. Jeg lever heller med å bli hatet for å være ærlig enn å være uærlig. Men nå gikk det bra da. Eller, for min del i alle fall. De holdt sammen likevel til de ikke gjorde det lenger. Mannen var og er en drittsekk. Anonymkode: cfba9...aef
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Mulig hun er en veldig god venninne men det er ikke du. Hold griselabbene unna andres forhold, du. Anonymkode: 9196a...f54
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Hvis du først skal begynne å blande deg inn i andres privatliv, bør du i det minste ha baller til å ta det ansikt til ansikt, og stå for det overfor alle etterpå. Med de potensielle konsekvensene det kan ha. Hvis ikke er du bare feig og selvrettferdig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Enten ta motet til deg og ta en prat med henne hvor du er helt ærlig. Eller leve med å holde kjeft for resten av livet. Personlig har jeg fortalt noen noe tilsvarende en gang før. Jeg lever heller med å bli hatet for å være ærlig enn å være uærlig. Men nå gikk det bra da. Eller, for min del i alle fall. De holdt sammen likevel til de ikke gjorde det lenger. Mannen var og er en drittsekk. Anonymkode: cfba9...aef Du bør kanskje opplyse nye bekjentskaper om at du er en dårlig venn og vil dolke dem i ryggen om det å holde på deres hemmeligheter betyr at du ikke kan være ærlig med absolutt alle. Anonymkode: 8ae4f...a76
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 On 7/4/2022 at 1:08 AM, Anonym bruker said: Dilemma En veldig god venninne er hodestups forelsket i en gift mann. Det viser seg at de har hatt et forhold i flere år. Jeg vet hvem kona hans er. Jeg vet godt at noen vil si at det ikke er min sak, men denne idioten bidrar til at venninnen min ikke kommer seg videre. Hun er jo et nek som ikke gjør det slutt, men hun er så ulykkelig forelsket. Nå har jeg begynt å leke med tanken på å si ifra til kons hans. Rett og slett i håp om at mannen enten vil ta grep og gå fra kona, eller gjøre det slutt med min venninne. Hvis det var deg - og du ville si ifra. Hva ville du sagt og hvordan? Anonymkode: 95c5f...e4b hadde holdt kjeft ikke din sak Anonymkode: 8855d...150
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 Dette handler om ditt liv HI. Du må fylle dagene med noe å gjøre, bli opptatt av ting for egen del og skape deg en litt mer meningsfull tilværelse rett og slett. Dette hadde du ikke giddet å bry deg om hvis du hadde det bra. Du skal jo ikke leve venninnen din sitt liv. Anonymkode: 2e9bd...503
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Si fra til kona så dumper han venninna di Anonymkode: 9f443...236
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Hun er jo fullstendig klar over at han ikke går fra kona, så hva er problemet? Hun kommer seg videre etterhvert Anonymkode: 84076...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå