Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #26 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nå skriver du en masse sp4øyt som du bare finner på selv, sansynlig vis forde du har lyst til å være ekkel med noen. Spørsmålet var om du bruker like mye tid, Per side, med faglitteratur og skjønnlitteratur. Det har jeg ikke hørt noen andre påstå. Anonymkode: 2414b...817 For meg er det sånn at faglitteraturen gir svarene der skjønnlitteraturen gir spørsmålene. Du har det kanskje annerledes. Anonymkode: 9bf61...d2d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #27 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): For meg er det sånn at faglitteraturen gir svarene der skjønnlitteraturen gir spørsmålene. Du har det kanskje annerledes. Anonymkode: 9bf61...d2d Jeg trenge3 mer tid på å lese for eksempel 1000 s statistikk enn 1000 s skjønnlitteratur. Anonymkode: 2414b...817
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #28 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 3.7.2022 den 23.09): Leser dere hele pensum? Jeg skal ra noen fag det neste året og har begynt å se på hva som er pensum. Det ene faget har oppgitt ca 1600 sider pensum. Det er ganske mye fagstoff, men mår jeg tenker meg om har jeg sjelden lest hele pensum før heller. Hva er egentlig forventet og nødvendig? Forventes det at vi leser alt eller at vi plukker ut det viktigste? Det har jo tidligere gått helt fint å droppe en del bøker eller bare skumme gjennom overskrifter og sammendrag på deler av pensum. Hva er deres erfaring. Anonymkode: 2414b...817 Pensum er det du vil få spørsmål i under en prøve, kan du alt det er du god for en femmer, anbefalt litteratur gir deg en sekser. Jeg er en dårlig student, jeg gjør aldri lekser men har hatt en interesse for faget mitt, så har søkt annen litteratur og lest mye for egen interesse noe som har gitt meg gode karakterer. For å bestå en utdannelse, er det ingen krav at du må lese all pensum, på høyere utdanning er ikke 1600 sider mye, det er forventet at du skal kunne sortere ut allmen kunnskap og ting som ikke er relevant, og du vil sitte igjen med mye mindre arbeid. høyskole og universitet er laget slik at du vil fullføre med å delta på forelesninger og være aktiv i gruppeoppgaver. lykke til😊 Anonymkode: 59038...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå