Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Synes de ser så små ut. Kan man lage mat til en familie på fem? Anonymkode: 59aaa...ed0
Tekla123 Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Du får de i forskjellige størrelser. Svigerinna mi har en stor som funker til 5 stk. Jeg har en liten som funker til 2 stk. Elsker airfryer! Med riskoker i tillegg, lages maten omtrent seg selv. Bruker den til masse; pommes fristes, fløtepoteter i porsjonsformer, varme pizzastykker, kjøtt, fisk.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Tekla123 skrev (1 minutt siden): Du får de i forskjellige størrelser. Svigerinna mi har en stor som funker til 5 stk. Jeg har en liten som funker til 2 stk. Elsker airfryer! Med riskoker i tillegg, lages maten omtrent seg selv. Bruker den til masse; pommes fristes, fløtepoteter i porsjonsformer, varme pizzastykker, kjøtt, fisk. Hvor stor er den som passer til 2 stk? Anonymkode: 994ba...2e4
Tekla123 Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor stor er den som passer til 2 stk? Anonymkode: 994ba...2e4 Jeg kjøpte en liten én på Clas Ohlson. Vet ikke liter. Den kunne med fordel vært bittelitt større, så det hadde gått f.eks 2 pizzastykker oppi, men siden det går så fort, klarer vi oss med den. "Vi" er sønnen på 8 og jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Jepp elsker den. Har også en liten en. Men lager f eks chips i den. Å da til hele familien. Anonymkode: 60f5f...7f8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jepp elsker den. Har også en liten en. Men lager f eks chips i den. Å da til hele familien. Anonymkode: 60f5f...7f8 Hvilken har du da? Anonymkode: 59aaa...ed0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Fikk en av svigermor, gav den tilbake (på hennes oppfordring). Ble egentlig bare brukt som vårrullvarmer Anonymkode: 0aaaf...c3f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Ja veldig praktisk, lager mye grønnsaker f. eks. brekkbønner, squash kuttet i stenger, brokkoli og blomkål. Lett å lage pommes frites, fiskepinner og nuggets. Brukes flere ganger i uken, har den nest største fra philips. Lager ikke hele måltider, men deler av den. Anonymkode: cf3bd...f7c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Hva er egentlig forskjellen fra vanlig ovn? Anonymkode: 0800c...211
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva er egentlig forskjellen fra vanlig ovn? Anonymkode: 0800c...211 Lager ikke så store porsjoner, men synes en del mat blir bedre enn i ovn. Mer bevegelse i varmlufta kanskje? Vet ikke altså. Kjøpte min for å bruke mindre olje i maten og gå ned i vekt. Anonymkode: 30093...3ad
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 Vi har og den blir lite brukt. Er cosori sin, den store (tror jeg) Den funker fjell til å steke rundstykker, da. Og bacon. Men det må jo stekes i to omganger og rundstykkene tar 8 min pluss 3 min oppvarming så det er jo like kjapt å steke i ovnen. Tenker den i store sammenhenger kan fungere som en ovn "nummer to" Anonymkode: ece5a...632
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Jeg bruker den mye. Varmer opp rundstykker, steker bacon, laks, kylling, og alt av nuggets, panert fisk, litt grønnsaker, har og varmet opp mat i ildfast form, pomfri, potet båter osv. Her er det bare meg og sønnen min, og siden jeg har allergi mot så mye, så blir det ofte forskjellig middag. Og skal han ha fish and chips, så får jeg stekt alt sammen. Her spiser vi ukentlig laks i pita med salat og agurk, og da går det mye raskere å steke laksen i airfryer. Anonymkode: cdd74...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå