Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Eller er det faktisk noen som ikke gjør det? Og hvorfor? Anonymkode: a9856...584
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Kan du slutte? Du har laget nok tråder i dag. Anonymkode: 8be55...527
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Synes det var et interessant tema så ville høre svar. Anonymkode: a9856...584
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Vi vet alle hvorfor du spør. Slutt nå! Anonymkode: 8be55...527
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Eller er det faktisk noen som ikke gjør det? Og hvorfor? Anonymkode: a9856...584 Nå må du faktisk slutte! Hvor interessant er det å lage den ene depressive tråden etter den andre hvor du graver deg ned i din egen elendighet ? Er det fordi det nok en gang er helg??? Anonymkode: 5fb15...ee0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nå må du faktisk slutte! Hvor interessant er det å lage den ene depressive tråden etter den andre hvor du graver deg ned i din egen elendighet ? Er det fordi det nok en gang er helg??? Anonymkode: 5fb15...ee0 Enda verre, det er visst ferie. Anonymkode: 8be55...527
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Har ikke laget noen depressive tråder. Hvilke? Hva er galt med spm mitt her? Anonymkode: a9856...584
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Jeg gruegledet meg da barna var små, men nå bare gleder jeg meg. Alltid. At jeg gruet meg litt da de var små, var fordi det var veldig hektisk og krevende med mange små barn, uten pauser fra dem, men samtidig var det jo mest kjekt. Anonymkode: bf1cf...fb2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke laget noen depressive tråder. Hvilke? Hva er galt med spm mitt her? Anonymkode: a9856...584 Forklar gjerne? Anonymkode: a9856...584
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eller er det faktisk noen som ikke gjør det? Og hvorfor? Anonymkode: a9856...584 Her er det begge deler. Jeg gleder meg til å komme meg vekk fra huset etter to år med korona og tvungent opphold i Norge på sommeren (jeg er ikke herfra). Men så er det noe annet som har kommet i veien for at mannen og jeg kan få ferie sammen. Så vi drar faktisk og ferierer hver for oss med hver våre barn. I tillegg skal eldstemann på sykehus rett før vi drar på ferie, så det kan hende vår del av familien ikke får dratt i det hele tatt hvis de finner noe skummelt på undersøkelsen. Jeg har også et lite håp på en langhelg sammen med mannen på slutten av ferien, men tør ikke glede meg unødig før jeg vet at det går i orden. Anonymkode: 56d54...f8f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Gleder meg masse. Da får jeg tid til å skrive enda flere sytetråder her inne. Skal finne ALT negativt i livet og dele med alle. Skal ikke ta til meg noen råd. Skal sørge for at alle her merker hvor mye mer grusomt jeg har det enn alle andre på denne jorda. Fuck barna som sulter i Jemen, liksom! Det er jeg som har det jævlig. Skal tross alt være hjemme alene i en og en halv uke, og det skal være dårlig vær. Anonymkode: 6bab6...6e4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Jeg bare gleder meg. Vi skal stort sett være hjemme. Ungene skal på noen leirer/cuper og vi skal en uke til mine foreldre og på hytten med noen venner. Vi skal sove lenge, grille, gå fjelltur, lese bøker, bake, se på tv, være i hagen, be venner på middag, klatre på klatresenteret. Vi skal få ned pulsen. Anonymkode: a6094...6f4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Svaret er nei, alle gleder seg ikke, hovedsaklig fordi de er kronisk negative til alt. Anonymkode: 1365c...36d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Jeg ELSKER ferie! Jeg er rik og vellykket, reiser hvor jeg vil, har diger vellykket familie, sinnsykt mange gode venner, skal gjøre alt mulig spennende, gøy og koselig! Får så utrolig mange tilbud om å være sammen med flotte folk hver dag. Åååå, som jeg gleder meg! Anonymkode: c58ef...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå