Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Det er så latterlig. En bekjent presenterer seg både på LinkedIn og irl, og underskriver mail som ceo og president for et firma med flott navn. I virkeligheten har firmaet ingen ansatte. Det er bare et eiendomsforvaltning der mannens eiendom administreres av ham selv. Hva er vitsen med sånt? Blir folk imponert? Åpner det dører? Anonymkode: 27d82...386
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Han får sikkert større pikk av det. Inni hodet sitt. Anonymkode: 52ae4...f66
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 De som lar seg imponere av slikt undersøker gjerne litt mindre nøye, så kan hende han slipper unna med snusk på den måten, eller får med investorer han ellers ikke ville fått med seg. Det blir latterlig og langt fra imponerende. Hvis jeg hadde kommet i prat med en som ham, og jeg hadde spurt om jobben/firmaet og hadde fått vite det kun var han selv som var ansatt, så måtte jeg holdt meg hardt for å ikke le høyt, tror jeg. Anonymkode: eb8c2...aa1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Det er nok ganske mange som gjør det. Alle kan registrere et firma i sitt navn, og det kan være noe økonomisk vinning på det uten at jeg helt vet regler her. Anonymkode: e51d2...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå