Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hadde kontakt med en mann. Han ville ikke ha mer kontakt. Ikke kontaktet han, men savner kontakten. Eller er det gjerne savnet etter en annen? Tror dere han tenker på meg eller er jeg glemt? Anonymkode: b31e7...359
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Du har skrevet om ham før? Uansett, hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt i løpet av det året som er gått. Jeg tenker du mest trolig savner en kjæreste, en mann å være nær, men ikke at det nødvendigvis må være han. Om det er du som har skrevet om denne mannen før så var han uansett ikke bra for deg - og i så fall er det flott at du ikke har hatt mer kontakt med ham, for det er eneste måten å komme deg videre på. Anonymkode: a52de...8c0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Du stilte dette spørsmålet ukentlig i fjor. Burde du sende sms, burde du la være, ville han skjønne hva du mente osv osv osv i det kjedsommelige. Og selv da var det lenge mellom hver gang dere hadde noen kontakt. I mellomtida har det gått et år. Han MÅ jo ha gått videre i livet sitt til nå! Men hvis du tror han er den Eneste Ene, så bør du ringe og si akkurat det. Og få avklart om dere har en mulighet. Anonymkode: fd6ab...4fc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Ikke umulig at han forsatt tenker på deg. Igår ble jeg kontaktet av en jeg holdt på med for 3 år siden! Vi oppførte oss som kjærester i 4 mnder å jeg var veldig forelsket i han før han plutselig bare trakk seg mer og mer unna å sluttet å ta kontakt. Nå spurte han plutselig om vi skulle på en felles ferietur med aleneforeningen,for han vet at jeg og barnet mitt er med i den gruppen. Han har selv ett barn på samme alder som barnet mitt. Det er bare så merkelig å ta kontakt etter 3 år også å håpe at vi skal på samme ferietur der vi da hadde vært en uke sammen. Men det betyr hvertfall at han innimellom plutselig tenker på meg. Anonymkode: 24f8c...b99
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hadde kontakt med en mann. Han ville ikke ha mer kontakt. Ikke kontaktet han, men savner kontakten. Eller er det gjerne savnet etter en annen? Tror dere han tenker på meg eller er jeg glemt? Anonymkode: b31e7...359 Hvis det ikke funket for ett år siden, funker det ikke nå. Hvorfor nøye seg med denne mannen? Fins jo mange mange andre menn. 🤩 Det er savnet etter en mann. Følelsen. Ikke denne mannen. Jeg er glad for at jeg ikke nøyet meg med de jeg traff på yngre dager, hadde is i magen og der! Der kom drømmemannen! Vært gift i snart 20 år. Som Michelle Obama sa :Hadde jeg nøyet meg med den som fortalte meg at jeg var pen og løp til han, hadde jeg ikke vært sammen med Barack. Tenk litt på den. Anonymkode: 74868...661
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke umulig at han forsatt tenker på deg. Igår ble jeg kontaktet av en jeg holdt på med for 3 år siden! Vi oppførte oss som kjærester i 4 mnder å jeg var veldig forelsket i han før han plutselig bare trakk seg mer og mer unna å sluttet å ta kontakt. Nå spurte han plutselig om vi skulle på en felles ferietur med aleneforeningen,for han vet at jeg og barnet mitt er med i den gruppen. Han har selv ett barn på samme alder som barnet mitt. Det er bare så merkelig å ta kontakt etter 3 år også å håpe at vi skal på samme ferietur der vi da hadde vært en uke sammen. Men det betyr hvertfall at han innimellom plutselig tenker på meg. Anonymkode: 24f8c...b99 Han ser vel for seg muligheten for litt sex på ferie. Anonymkode: fd6ab...4fc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Han ser vel for seg muligheten for litt sex på ferie. Anonymkode: fd6ab...4fc Nope. Barna er ikke stor nok til å være uten tilsyn,å begge hadde delt hytte med en annen familie. Vi får ikke velge hvem vi får hytte med. Anonymkode: 24f8c...b99
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Holder på å glemme han, men dukker av og til opp i hodet. Fikk mye støtte her til å slette bilder osv og det har hjulpet meg mye. Så er mye sjeldnere han dukker opp. Og fant ut at det mest er savnet etter en kjæreste og ikke akkurat han. Anonymkode: b31e7...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå