Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Snuppa er 2,5 mnd og skriker som en gal hver gang vi kjører bil. Vi har maxi cosi pebble pro. Har forsøkt både med og uten nyfødt innlegg uten hell. Vurderer å bytte stol, men kan jo bli rimelig dyrt om jeg må prøve forskjellige. Noen ned erfaringer? Ser ulike stol nr 2 kan brukes fra fra 61 cm, kan det hjelpe at hun kommer høyere opp? Vi kjører mye pga endre søsken, så dette er utrolig slitsomt. Anonymkode: 8daed...63e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Barnet er nå 1.5 år å hylskriker forsatt så intens at det høres ut som vi mishandler henne,hver gang vi kjører bil. Anonymkode: 093fd...0ed
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Vår måtte bare lære seg at bil må man kjøre. Jeg forsikret meg om at han satt godt, ikke hadde luen i øynene osv og så kjørte vi. Det var korte avstander da, maks 10-15 min. Vi tester aldri ut forskjellige seter, det kom vi ikke på 🙈tilslutt ga han opp, men liker fremdeles ikke å kjøre bil i en alder av 10 år! Anonymkode: a93f4...cb7
prekæs Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Hos min yngste kom løsningen ved en tilfeldighet. Søsteren ville ha på musikk (skjønte henne godt egentlig) og så fort han hørte musikk, ble han rolig. Du kan jo prøve...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Min var ekstremt utålmodig til hun ble snudd. På lengre turer så kastet hun opp mye. Jeg tror hun ble bilsyk veldig fort men at det tok tid før hun kastet opp så hun «rakk det ikke på korte turer» Setet hadde ingenting å si her egentlig. Anonymkode: 2d16a...9c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Axkid one + kan brukes fra nyfødt til 23 kg/125 cm. Det er dyrt, men kan brukes til ca skolealder, så hvis det ikke funker nå, har du neste sete klart. Nettopp kjøpt det til treåringen og er veldig fornøyd! Anonymkode: aeac5...985
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 14 hours ago, Anonym bruker said: Snuppa er 2,5 mnd og skriker som en gal hver gang vi kjører bil. Vi har maxi cosi pebble pro. Har forsøkt både med og uten nyfødt innlegg uten hell. Vurderer å bytte stol, men kan jo bli rimelig dyrt om jeg må prøve forskjellige. Noen ned erfaringer? Ser ulike stol nr 2 kan brukes fra fra 61 cm, kan det hjelpe at hun kommer høyere opp? Vi kjører mye pga endre søsken, så dette er utrolig slitsomt. Anonymkode: 8daed...63e en baby kan ikke bestemme dette, da må en av dere sitte bak med babyen, eller la være og kjøre for langt Anonymkode: 99507...276
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): en baby kan ikke bestemme dette, da må en av dere sitte bak med babyen, eller la være og kjøre for langt Anonymkode: 99507...276 En baby på 2,5 mnd bryr seg nok nevneverdig om at du mener hun ikke får bestemme dette. 👏 Du vet det kan skape trafikkfarlige situasjoner med en illskrikende baby? Du vet man ikke alltid kan være 2 voksne tilstede? Hi, har du mulighet til å prøve ut axkid one eller et annet sete av bekjente for et par dager? Anonymkode: ed57a...def
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Måten vi «løste det på», det vil si, vi løste det ikke akkurat, men måten vi taklet det på: Jeg reiste kun med offentlig transport og vogn. Skulle vi et sted med pappaen og storesøster kjørte de og vi møtte dem der. Det var rett og slett mye hyggeligere for alle enn all skrikingen. Kjørte bare med henne i bil når vi MÅTTE. Etterhvert sluttet det heldigvis. Husker ikke akkurat når. Når hun var 4-5 mnd kanskje? Anonymkode: e13b8...49a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): en baby kan ikke bestemme dette, da må en av dere sitte bak med babyen, eller la være og kjøre for langt Anonymkode: 99507...276 Det er fasinerende hvor enkelt du ser på verden. Det må være enkelt å vær deg. Anonymkode: a93f4...cb7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 On 7/3/2022 at 9:02 PM, Anonym bruker said: En baby på 2,5 mnd bryr seg nok nevneverdig om at du mener hun ikke får bestemme dette. 👏 Du vet det kan skape trafikkfarlige situasjoner med en illskrikende baby? Du vet man ikke alltid kan være 2 voksne tilstede? Hi, har du mulighet til å prøve ut axkid one eller et annet sete av bekjente for et par dager? Anonymkode: ed57a...def bare tull Anonymkode: 99507...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå