Gå til innhold

Petter & Vendela

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid så glade og positive. Herlig å følge de. Og de klemmer alle de møter jo. Er det vanlig egentlig? 

Anonymkode: 2bd85...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

Anonymkode: 33396...d0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, heldigvis ikke.

Hvorfor gjør de det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Alltid så glade og positive. Herlig å følge de. Og de klemmer alle de møter jo. Er det vanlig egentlig? 

De er så fjollete og dumme at det halve kunne vært nok. 

Anonymkode: 1c073...710

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor gjør de det?

Det må du nesten spørre de om. Det er vel bra pr da, bra tv, det gir penger i lomma.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det må du nesten spørre de om. Det er vel bra pr da, bra tv, det gir penger i lomma.

Ja. Helt sikkert. Gjøre alle til "nære".. får mennesker til å føle seg spesielle 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De er så fjollete og dumme at det halve kunne vært nok. 

Å hvordan?  Dumme?

Skrevet

De fremstår nok litt mye på tv, men en venninne av meg har mye med dem å gjøre via jobb og hun forteller at de er genuint hyggelige og høflige med alle rundt seg. Petter strør om seg med komplimenter og Vendela er nydelig og oppriktig interessert i at folk skal ha det bra. Da er det det samme hvordan de fremstår i serien, syns jeg. 

Anonymkode: 73dca...c62

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Å hvordan?  Dumme?

Ja, dumme. 

Gjest KenCreek
Skrevet

De er et herlig par. Man blir i godt humør av dem 😊

Skrevet

De burde vært latt i fred, folk trenger ikke underholdes med så merkelige mennesker. Vendela oppfører seg som om hun har vært innestengt i hele sitt liv, og nå er hun endelig fri. Det er noe trist og anstrengt over det hele. Minner meg om andre merkelige kjendiser, i utkanten av det normale liv.

Anonymkode: 577ac...d73

Skrevet

Syns de er fine personer begge to. To hyggelige, smilende og entusiastiske mennesker. Hvordan kan man mislike det liksom? :-D 

Anonymkode: f9e34...2df

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, dumme. 

Du er slem, rett og slett slem. 😒

Anonymkode: a760d...8c7

Skrevet

Min tidligere leder er en slik klemmer. Det er slitsomt, for jeg kunne jo ikke bare snu meg bort eller takke nei. Under koronaen var det herlig. Men så begynte alle å klemme, og da var det på'n igjen. Jeg personlig synes det er ubehagelig med slik overdreven klemming av alt og alle.

Anonymkode: 10415...f58

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Min tidligere leder er en slik klemmer. Det er slitsomt, for jeg kunne jo ikke bare snu meg bort eller takke nei. Under koronaen var det herlig. Men så begynte alle å klemme, og da var det på'n igjen. Jeg personlig synes det er ubehagelig med slik overdreven klemming av alt og alle.

Anonymkode: 10415...f58

Det er ikke noe problem å si fra. 

Anonymkode: f9e34...2df

Skrevet

De er herlige. Og jeg rett og slett elsker at Petter har gått fra å være glætt vestkant-partyboy til å elske å jobbe med anleggsmaskiner. 

Anonymkode: 48a2c...531

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De er herlige. Og jeg rett og slett elsker at Petter har gått fra å være glætt vestkant-partyboy til å elske å jobbe med anleggsmaskiner. 

Anonymkode: 48a2c...531

Ja 🤩🤩

Skrevet

Synes de er herlige mennesker, med mye kjærlighet for hverandre. Skjønner ikke hvordan det kan være galt.

Anonymkode: 518f3...0e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Synes de er herlige mennesker, med mye kjærlighet for hverandre. Skjønner ikke hvordan det kan være galt.

Anonymkode: 518f3...0e1

Enig. Så herlige. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...