Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Når jeg skal kjøpe gode bh'er, da må jeg ha noen som sitter og brystene får god hold. Så da lurer jeg på: Hvordan i alle dager klarer de med store pupper få skikkelig kløft og utringning? Anonymkode: c3034...6ed
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Det er det minst problem, det er jo pupper overalt. Kjøpte mine på change. Svindyre, men verdt det. Anonymkode: c4a3a...e09
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Change sine er elendige til meg. Eneste som fungerer for meg er Primadonna og Twist sine bh'er i riktig modell. De har en helt annen komfort, er langt mer riktig fasongsydd enn change sine. De koster, men holder også mye lenger enn andre bh'er. Anonymkode: 23894...9af
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg må ha BH som dekker puppen. Halv skål så får jeg ikke tak i store nok BH-er og det blir dobbelpupp. Kløft blir jo bare vulgært på meg. Push-up så har jeg jo to digre fendere oppi haka omtrent. Anonymkode: 7db10...d04
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er det minst problem, det er jo pupper overalt. Kjøpte mine på change. Svindyre, men verdt det. Anonymkode: c4a3a...e09 Hva snakker du om.? Jeg lurer på hvordan de får det til Anonymkode: c3034...6ed
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Change sine er elendige til meg. Eneste som fungerer for meg er Primadonna og Twist sine bh'er i riktig modell. De har en helt annen komfort, er langt mer riktig fasongsydd enn change sine. De koster, men holder også mye lenger enn andre bh'er. Anonymkode: 23894...9af Ja. Men hvordan klarer de med store pupper å få utringning?! Anonymkode: c3034...6ed
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ja. Men hvordan klarer de med store pupper å få utringning?! Anonymkode: c3034...6ed Tuller du? Anonymkode: c4a3a...e09
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Tuller du? Anonymkode: c4a3a...e09 Det er vel en trolletråd. Anonymkode: 00dc9...a57
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Tuller du? Anonymkode: c4a3a...e09 Jeg tuller ikke. Har store pupper selv og hva skal jeg se etter da? Er umulig å få puppene inn i noe mindre enn svære støttende bh. Hvis det skal være behagelig Anonymkode: c3034...6ed
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Hvor stor er store, da? Jeg kjøper 80 f på Lindex. Har mange bher som gir kløft. Har prøvd å kjøpe bh på Change og andre, litt mer fancy, undertøysbutikker. Problemet der er at det virker som om de prøver å spare på stoffet. Så om du går opp i cup-size, så blir likevel ikke «diameteren» noe merkbart større. Stoffet blir i stedet bare strammere over puppene. Dessuten mener jeg det er en fornærmelse at det som ofte tilbys storbrystede kvinner er hvite «oldemor»-bher. Altså en heldekkende sekk til hvert bryst uten noe støtte i form av padding eller antydning til sex-appeal, og komplett umulig å bruke i annet enn t-skjorte uten at den gyselige bhen synes. Anonymkode: 86e5c...9f0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Jeg har flere fra change, de sitter fint på meg. Fått hjelp i butikken til å finne riktig passform. Har også noen fra miss Mary of sweeden, litt andre størrelser enn changer da Har faktisk også et par stykker fra Bonpix, overraskende greie til en billig penge. Kløft er helt uaktuelt for meg, det blir bare vulgært. Jeg bruker som regel v halsede overdeler Anonymkode: ae5ed...06b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Tuller du? Anonymkode: c4a3a...e09 Da har du kanskje ikke perspektivet på hva som er store pupper da. For det ER en reell problemstilling med store pupper, ammet to barn og ha utringning uten å vise bh eller dissende dobbelpupp altså. 😂 Ser flere merker blir nevnt her, ingen av de funker på meg heller. Anonymkode: 7db10...d04
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Jeg er fornøyd med primadonna, elomie og fantasie. Anbefaler en tur på bravissimo hvis du skal til UK, de har også en rådgivningstjeneste på nett Anonymkode: b3285...ab9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Jeg har hatt 65h og 65i i årevis og det er null problem å få kløft med riktig bh, altså (men det kan lett bli voldsomt med store pupper). Jeg finner gode bher på undertøysbutikker. Change har ikke gode bher, fasongen er rar og de har dårlig hold, så ikke gå dit. Se etter bher med bøyle, uten (noe særlig) stretch i stoffet, brede skulderstropper og få hjelp til riktig størrelse og passform. T-skjortebher funker oftest best for meg, men favoritten er en balcony-bh. Anonymkode: 27213...763
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt 65h og 65i i årevis og det er null problem å få kløft med riktig bh, altså (men det kan lett bli voldsomt med store pupper). Jeg finner gode bher på undertøysbutikker. Change har ikke gode bher, fasongen er rar og de har dårlig hold, så ikke gå dit. Se etter bher med bøyle, uten (noe særlig) stretch i stoffet, brede skulderstropper og få hjelp til riktig størrelse og passform. T-skjortebher funker oftest best for meg, men favoritten er en balcony-bh. Anonymkode: 27213...763 Jeg har 85K Anonymkode: c3034...6ed
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har 85K Anonymkode: c3034...6ed Da kan jeg nok ikke uttale meg, siden mine ikke er så store. Du må i hvertfall på en ordentlig undertøysbutikk og få hjelp der. Anonymkode: 27213...763
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har 85K Anonymkode: c3034...6ed Har 80I. Sliter nok med de. Jeg tror folk har forskjellig definisjon av store pupper. Her inne er nok G regnet som stort. Anonymkode: 7db10...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå