Gå til innhold

Har dere ferie nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, sitter i feriehuset vårt i Spania. Skal ikke hjem før i august, og det er helt nydelig å tenke på. God sommer til dere alle 🌞

Anonymkode: d9d55...d9c

Det er jo fantastisk. Takk. Nyt 🌞

Anonymkode: a95bf...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Planer i ferien eller i helgen? 

ja ferie :) denne uka skal vi være hjemme og finne på forskjellig koselige ting :) blandt annet på fotball kamp, mc donalds og shoppe ( gjorde det i går ), kino, på stranden og lekeland :)

og fra neste mandag skal vi på hytta og være der i 8-9 dager, før jeg må hjem og vaske litt klær og pakke til barnet mitt, som reiser på en ukes ferie, jeg begynner og jobbe mandagen etter han dra på fredagen :)

Anonymkode: aa7e2...a29

Skrevet

Gikk i ferie på fredag og dro på hytta. Skulle ha 4 uker fri. Nå har det skjedd ting på jobben så jeg må jobbe minst en uke fra tirsdag. Det ble en kort ferie.

Anonymkode: b4e48...f11

Skrevet

Starter ferien i morgen, og har 5 ukers ferie. Lite planer, men skal nok fylle dagene med kjekke ting 😊 

Anonymkode: 00fd7...6e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

ja ferie :) denne uka skal vi være hjemme og finne på forskjellig koselige ting :) blandt annet på fotball kamp, mc donalds og shoppe ( gjorde det i går ), kino, på stranden og lekeland :)

og fra neste mandag skal vi på hytta og være der i 8-9 dager, før jeg må hjem og vaske litt klær og pakke til barnet mitt, som reiser på en ukes ferie, jeg begynner og jobbe mandagen etter han dra på fredagen :)

Anonymkode: aa7e2...a29

Høres perfekt med en kombinasjon av alt 😊 Nyt! 

Skrevet

Gikk i ferie på fredag og dro på hytta. Skulle ha 4 uker fri. Nå har det skjedd ting på jobben så jeg må jobbe minst en uke fra tirsdag. Det ble en kort ferie.

Anonymkode: b4e48...f11

Så kjedelig da. Håper det ikke blir lenge du må jobbe og får de igjen 😊

Skrevet

Starter ferien i morgen, og har 5 ukers ferie. Lite planer, men skal nok fylle dagene med kjekke ting 😊 

Anonymkode: 00fd7...6e6

Hørtes bra ut 😊 Nyt 🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...