Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #26 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, sitter i feriehuset vårt i Spania. Skal ikke hjem før i august, og det er helt nydelig å tenke på. God sommer til dere alle 🌞 Anonymkode: d9d55...d9c Det er jo fantastisk. Takk. Nyt 🌞 Anonymkode: a95bf...05f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #27 Skrevet 3. juli 2022 16 hours ago, Anonym bruker said: Planer i ferien eller i helgen? Anonymkode: a95bf...05f ja ferie denne uka skal vi være hjemme og finne på forskjellig koselige ting blandt annet på fotball kamp, mc donalds og shoppe ( gjorde det i går ), kino, på stranden og lekeland og fra neste mandag skal vi på hytta og være der i 8-9 dager, før jeg må hjem og vaske litt klær og pakke til barnet mitt, som reiser på en ukes ferie, jeg begynner og jobbe mandagen etter han dra på fredagen Anonymkode: aa7e2...a29
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #28 Skrevet 3. juli 2022 Gikk i ferie på fredag og dro på hytta. Skulle ha 4 uker fri. Nå har det skjedd ting på jobben så jeg må jobbe minst en uke fra tirsdag. Det ble en kort ferie. Anonymkode: b4e48...f11
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #29 Skrevet 3. juli 2022 Starter ferien i morgen, og har 5 ukers ferie. Lite planer, men skal nok fylle dagene med kjekke ting 😊 Anonymkode: 00fd7...6e6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #30 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): ja ferie denne uka skal vi være hjemme og finne på forskjellig koselige ting blandt annet på fotball kamp, mc donalds og shoppe ( gjorde det i går ), kino, på stranden og lekeland og fra neste mandag skal vi på hytta og være der i 8-9 dager, før jeg må hjem og vaske litt klær og pakke til barnet mitt, som reiser på en ukes ferie, jeg begynner og jobbe mandagen etter han dra på fredagen Anonymkode: aa7e2...a29 Høres perfekt med en kombinasjon av alt 😊 Nyt! Anonymkode: a95bf...05f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #31 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Gikk i ferie på fredag og dro på hytta. Skulle ha 4 uker fri. Nå har det skjedd ting på jobben så jeg må jobbe minst en uke fra tirsdag. Det ble en kort ferie. Anonymkode: b4e48...f11 Så kjedelig da. Håper det ikke blir lenge du må jobbe og får de igjen 😊 Anonymkode: a95bf...05f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #32 Skrevet 3. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Starter ferien i morgen, og har 5 ukers ferie. Lite planer, men skal nok fylle dagene med kjekke ting 😊 Anonymkode: 00fd7...6e6 Hørtes bra ut 😊 Nyt 🌞 Anonymkode: a95bf...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå