Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Skulle sette meg på en benk her på plassen jeg bor, klarte ikke sitte der det stinket surt askebeger. Men hvem røyker i dag ? skjønner at folk over 60 røyker men folk under 40 røyker vel ikke ? er det damer ? menn? Innvandrere fra uopplyste land? Anonymkode: 585cd...249
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Alle typer mennesker, men flest eldre og med lav utdanning. Anonymkode: 6bde3...c1a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hvis du virkelig er interessert i dette så foreligger det offentlig statistikk på det, HI, som er lett søkbar. Anonymkode: dec61...887
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Er mange år siden jeg sluttet, men må nevne at jeg har ulcerøs kolitt og var mye bedre da jeg røykte. Kanskje det er andre med denne diagnosen som velger å fortsette i og med at det kan gjøre dagene lettere å håndtere ved at de demper det som følger med sykdommen? Anonymkode: 90a7c...724
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er mange år siden jeg sluttet, men må nevne at jeg har ulcerøs kolitt og var mye bedre da jeg røykte. Kanskje det er andre med denne diagnosen som velger å fortsette i og med at det kan gjøre dagene lettere å håndtere ved at de demper det som følger med sykdommen? Anonymkode: 90a7c...724 Hvordan gjorde røyking deg bedre? Anonymkode: 971de...410
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Det er alle typer folk, det er overraskende mange unge jeg ser røyke. Anonymkode: 971de...410
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Skulle sette meg på en benk her på plassen jeg bor, klarte ikke sitte der det stinket surt askebeger. Men hvem røyker i dag ? skjønner at folk over 60 røyker men folk under 40 røyker vel ikke ? er det damer ? menn? Innvandrere fra uopplyste land? Anonymkode: 585cd...249 Da er det vel de mellom 40-60 år gamle som røyker da…. Anonymkode: 92e46...334
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvordan gjorde røyking deg bedre? Anonymkode: 971de...410 Det gjorde at toalettbesøkene mine var sjeldnere og smertene mindre. Av en eller annen merkelig grunn hjelper nikotinen på å dempe betennelsen i tarmen. Det er forsket mye på om f.eks nikotinplaster burde være en behandling. Da slipper en mye av de andre skadelige stoffene i sigaretter. Men det er såpass lang tid siden jeg har lest om hvor vi er kommet at jeg er uoppdatert. Anonymkode: 90a7c...724
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 De er svake mennesker. Anonymkode: 5c54c...fd3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det gjorde at toalettbesøkene mine var sjeldnere og smertene mindre. Av en eller annen merkelig grunn hjelper nikotinen på å dempe betennelsen i tarmen. Det er forsket mye på om f.eks nikotinplaster burde være en behandling. Da slipper en mye av de andre skadelige stoffene i sigaretter. Men det er såpass lang tid siden jeg har lest om hvor vi er kommet at jeg er uoppdatert. Anonymkode: 90a7c...724 Interessant, takk for svar 😊 Anonymkode: 971de...410
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Er 46 år og teamleder i barneverntjenesten (har master i barnevern). Slutta å røyke da jeg var 23 og gravid med førstemann. Begynte igjen etter å ha blitt utsatt for grov vold på arbeidsplassen😌 Er i jobb igjen, men klarer ikke helt å slutte å røyke akkurat nå Anonymkode: 69250...af3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Broren min er på tinder. Der ser han mye rart. Han sier selvsentrerte sminkedukker gjerne med fillers og silikon røyker. Så det er vel kun de dumme som røyker i dag. Anonymkode: 6b78e...346
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Broren min er på tinder. Der ser han mye rart. Han sier selvsentrerte sminkedukker gjerne med fillers og silikon røyker. Så det er vel kun de dumme som røyker i dag. Anonymkode: 6b78e...346 Hadde du bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne hvordan du selv fremstår med denne kommentaren du.... Anonymkode: 86863...bf6
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hadde du bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne hvordan du selv fremstår med denne kommentaren du.... Anonymkode: 86863...bf6 Ikke meg du siterer men har noen NOEN GANG fremstått som annet enn dumme når de poserer med fillers og silikon? Anonymkode: 94d2c...d0f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): De er svake mennesker. Anonymkode: 5c54c...fd3 Nei, det er ikke det. Flåsete kommentar. Les deg opp om belønningsenteret og avhengighet. Anonymkode: cbec6...be2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke meg du siterer men har noen NOEN GANG fremstått som annet enn dumme når de poserer med fillers og silikon? Anonymkode: 94d2c...d0f Det var jo ikke det kommentaren sa. Anonymkode: 971de...410
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hadde du bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne hvordan du selv fremstår med denne kommentaren du.... Anonymkode: 86863...bf6 Ikke vær så snusfornuftig. Du vet jeg har rett. Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke meg du siterer men har noen NOEN GANG fremstått som annet enn dumme når de poserer med fillers og silikon? Anonymkode: 94d2c...d0f Ikke sant... Anonymkode: 6b78e...346
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Nesten samtlige av de jeg har sett røyke det siste året har vært under 25 år. Er vel en eller annen Tik-Toker som har gjort røyk poppis igjen. Anonymkode: dc726...def
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Nei, det er ikke det. Flåsete kommentar. Les deg opp om belønningsenteret og avhengighet. Anonymkode: cbec6...be2 Du har visst ikke hørt sangen. Den er fin. ❤️ Anonymkode: 5c54c...fd3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #21 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det gjorde at toalettbesøkene mine var sjeldnere og smertene mindre. Av en eller annen merkelig grunn hjelper nikotinen på å dempe betennelsen i tarmen. Det er forsket mye på om f.eks nikotinplaster burde være en behandling. Da slipper en mye av de andre skadelige stoffene i sigaretter. Men det er såpass lang tid siden jeg har lest om hvor vi er kommet at jeg er uoppdatert. Anonymkode: 90a7c...724 Så interessant. Fant dette: https://relis.no/sporsmal_og_svar/3-7890?source=relisdb Anonymkode: 12660...1f1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #22 Skrevet 2. juli 2022 De med ADHD har tre ganger så som sjanse for å røyke enn de uten en slik diagnose Anonymkode: 12660...1f1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #23 Skrevet 2. juli 2022 Sønnen min (tenåring) har flere venner som røyker. De har alle skilte foreldre (eller en av foreldrene lever ikke lengre), forelderen de bor hos røyker selv, forelderen de bor hos har hatt et vanskelig liv med store belastninger, og er ikke selv i jobb. Det er allment kjent at røyking forekommer oftere hos dem som har lavere utdanning, er lavtlønnet, har fysiske og/eller psykiske helseutfordringer mm. Dessverre er det laster som overføres i generasjoner. Anonymkode: a7559...300
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #24 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Sønnen min (tenåring) har flere venner som røyker. De har alle skilte foreldre (eller en av foreldrene lever ikke lengre), forelderen de bor hos røyker selv, forelderen de bor hos har hatt et vanskelig liv med store belastninger, og er ikke selv i jobb. Det er allment kjent at røyking forekommer oftere hos dem som har lavere utdanning, er lavtlønnet, har fysiske og/eller psykiske helseutfordringer mm. Dessverre er det laster som overføres i generasjoner. Anonymkode: a7559...300 De som ikke burde formert seg er de som røyker med andre ord? Det er jo en kjekk måte å se etter røde flagg på. Anonymkode: cea37...875
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2022 #25 Skrevet 2. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): De som ikke burde formert seg er de som røyker med andre ord? Det er jo en kjekk måte å se etter røde flagg på. Anonymkode: cea37...875 Det er helt utrolig hva enkelte av dere får spydd ut av dere. Fader så ondskapsfull man kan være. Anonymkode: 971de...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå