Gå til innhold

Hvorfor drømmer jeg så rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg om en tidligere nabo. Han er nå gift, og har fire barn, og jeg har aldri likt ham noe særlig, eller syntes at han har vært kjekk. Men jeg drømte altså at vi var kjærester, og det var sååå fantastisk!! Hvorfor i all verden drømmer jeg sånt?

Drømte det samme tidligere en gang, om en annen mann jeg kjenner. Han er heller ikke en jeg noen gang har tenkt på som kjekk...

Anonymkode: b5248...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personer i drømmene kan representere helt andre mennesker i det virkelige liv.

Anonymkode: efc5b...dca

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I natt drømte jeg om en tidligere nabo. Han er nå gift, og har fire barn, og jeg har aldri likt ham noe særlig, eller syntes at han har vært kjekk. Men jeg drømte altså at vi var kjærester, og det var sååå fantastisk!! Hvorfor i all verden drømmer jeg sånt?

Drømte det samme tidligere en gang, om en annen mann jeg kjenner. Han er heller ikke en jeg noen gang har tenkt på som kjekk...

Anonymkode: b5248...116

Sånne drømmer har jeg også. Jeg hadde en gang en het drøm om en kompis av mannen. Var faktisk litt kåt på han de første timene av den dagen. Men er en person jeg aldri kunne ha tenkt meg eller fantasere om ellers. 

Anonymkode: 7bab0...4cb

Skrevet

Det kan jo være flere grunner. Du kan ha sett eller møtt noen som ligner ham i løpet av dagen, uten at du er deg bevisst det. Vi blir jo utsatt for inntrykk hele tiden, og bare bittelitt av det er vi oss bevisst. Så har underbevissheten fanget det opp så du kan drømme om det. En annen mulighet er at du egentlig liker ham, men fornekter det for deg selv. Osv osv 

Anonymkode: c4f4e...eaa

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det kan jo være flere grunner. Du kan ha sett eller møtt noen som ligner ham i løpet av dagen, uten at du er deg bevisst det. Vi blir jo utsatt for inntrykk hele tiden, og bare bittelitt av det er vi oss bevisst. Så har underbevissheten fanget det opp så du kan drømme om det. En annen mulighet er at du egentlig liker ham, men fornekter det for deg selv. Osv osv 

Det siste der er en myte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

En annen mulighet er at du egentlig liker ham, men fornekter det for deg selv

Det er tull. 

Anonymkode: 7bab0...4cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det siste der er en myte. 

Hva er en myte?? 

Skrevet

Jeg drømte om en kjent norsk mann for noen år siden, en jeg aldri hadde likt. I drømmen hadde vi akkurat møtt hverandre, hadde falt pladask og skulle ha sex, men så trakk jeg meg fordi han var gift. Han sa da at før han møtte meg hadde forholdet til kona vært slutt en stund og at det allerede var bestemt at de skulle skilles, de hadde ikke gjort det offentlig kjent, men skulle offentliggjøre det innen et par dager. Jeg sa i drømmen at dette trodde jeg ikke noe på, at han fikk ev. komme tilbake når han var skilt. Jeg våknet og grøsset litt, for jeg hadde jo aldri ment at den mannen var en kjekk mann.

To dager senere ble mannens skillsmisse offentliggjort i media, de hadde sklidd fra hverandre over tid, ble det sagt. Det var litt sært ;)

Jeg tenker at drømmer lever sitt eget liv. Kanskje du egentlig bare ønsker deg en kjærest og familie med flere barn, HI, og så blir den tidligere naboen din bare et symbol på det fordi han nå er i et forhold og har fire barn.

Anonymkode: 782e8...e6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er en myte?? 

At den man drømmer om er man hemmelig tiltrukket av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...