Gå til innhold

Forkjøla. Koronatest?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men hvis de mener at det er for få som er vaksinert, så må de jo i hvert fall tilby vaksine 4 til flere enn det de har tenkt til nå.

Anonymkode: 154d9...c01

Jeg er helsepersonell og kommer ikke til å ta flere vaksiner nå. 

Anonymkode: 843bd...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye omikronvarianten går rundt det forsvaret tidligere smitte og vaksinene har gitt. Ergo blir langt flere smittet, også av vaksinerte. Så har du i tillegg de som det begynner å bli lenge siden tok vaksinen og/eller har underliggende faktorer som gjør at de nå er mindre beskyttet.

Her jeg bor er det mange vaksinerte som har ligget rett ut med feber både 1 og 2 uker, og blitt sykemeldt utover det. Det virker som om det er hipp som happ med hvem som blir syke og ikke blant vaksinerte og ikke-vaksinerte her.

Det er i alles interesse at vi ikke får strenge koronatiltak igjen, og det koster så lite å ta hensyn om man selv er smittet.

Anonymkode: 6c38e...b61

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er helsepersonell og kommer ikke til å ta flere vaksiner nå. 

Neivel, takk for informasjonen min, men det var ikke det jeg tenkte på heller. Det er endel som ønsker dose 4, men som ikke får den fordi de ikke hører til i gruppene som skal tilbys den.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Neivel, takk for informasjonen min, men det var ikke det jeg tenkte på heller. Det er endel som ønsker dose 4, men som ikke får den fordi de ikke hører til i gruppene som skal tilbys den.

Da trenger de den heller ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da trenger de den heller ikke. 

Hvis du sier det, så er det nok sant ja......

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du sier det, så er det nok sant ja......

Er vel kanskje myndighetene som sier og har bestemt dette? Ettersom vaksinen ikke tilbys til alle, så mener de at de som ikke får tilbudet ikke trenger den. 

Skrevet

du må ikke mer i karantene pga korona, jeg har det nå i hellas, men er ute blandt folk for det :)

Anonymkode: f3f3e...f0d

Skrevet

Du må ingenting, så det er litt opp til deg. 

Jeg tester hvis jeg skal møte noen jeg vet er veldig utsatt. Var jo litt greit akkurat nå, da det viste seg å være korona og jeg egentlig skulle møte pappa som nylig var innlagt og er ganske redusert. 

Anonymkode: 739d9...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...