Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Snakket med en venn av han, og det viser seg at han har Asperger. Det forklarer jo det meste. Skravlingen uten stans, at han ikke har forstått at oppførselen hans er flørting og ikke vennskapsbygging, ensomheten og «incel-levemåten.» Synd. Jeg likte han så godt og hadde håpet på noe mer. Anonymkode: bc9cf...101
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Oppdatering, faktisk... Ok. Takk? Anonymkode: 07f5c...900
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Jeg synes det var fint med en oppdatering, for det er merkelig når noen sender ut så selvmotsigende signaler. Når det var så stort avvik mellom det han ga inntrykk av og det han sa underveis og nå når du innrømmet følelser, så tenker jeg det var godt for deg å få en forklaring på oppførselsen hans. Bestem deg for å nyte sommeren tross dette Anonymkode: 0a2f5...aa6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes det var fint med en oppdatering, for det er merkelig når noen sender ut så selvmotsigende signaler. Når det var så stort avvik mellom det han ga inntrykk av og det han sa underveis og nå når du innrømmet følelser, så tenker jeg det var godt for deg å få en forklaring på oppførselsen hans. Bestem deg for å nyte sommeren tross dette Anonymkode: 0a2f5...aa6 Brikkene falt på plass, ja. Takk! Nyt sommeren du og. ☀️ Hi Anonymkode: bc9cf...101
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Brikkene falt på plass, ja. Takk! Nyt sommeren du og. ☀️ Hi Anonymkode: bc9cf...101 Takk Anonymkode: 0a2f5...aa6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Lykke til med en annen fyr! Anonymkode: 457da...422
Admin Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå