Elina Skrevet 30. juni 2022 #26 Skrevet 30. juni 2022 Selvsagt skal du kunne sole anus! Jeg anbefaler at du omringer deg ned krystaller og lager lyden ooooommmmmmmmm samtidig, det gir deg 10x i boost 😊
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #27 Skrevet 30. juni 2022 Tviler på at denne trenden tar helt av. Vaginadamping kan kanskje være noe å prøve ut. Kvinner er generelt sett for lite opptatt av vagina, vulva og intimt velvære. Enkelte ganger kan det virke som at alt det der, på kvinner, er langt viktigere for menn. I tillegg blir kvinner forbannet på menn for dette. For meg er det litt merkelig. Anonymkode: 5d557...71f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #28 Skrevet 30. juni 2022 Hylende morsomt! Pass deg for rumpekreft… Anonymkode: 0cf8f...e6c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #29 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Tviler på at denne trenden tar helt av. Vaginadamping kan kanskje være noe å prøve ut. Kvinner er generelt sett for lite opptatt av vagina, vulva og intimt velvære. Enkelte ganger kan det virke som at alt det der, på kvinner, er langt viktigere for menn. I tillegg blir kvinner forbannet på menn for dette. For meg er det litt merkelig. Anonymkode: 5d557...71f Du lever visst i en egen verden. Menn er ikke på noen måte opptatt av kvinners vaginal-velvære… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 0cf8f...e6c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #30 Skrevet 30. juni 2022 Ikke no prob. Jeg har kveldssola på fortauet utenfor for huset. Ligger det med ræva i været til sola går ned 👍 Anonymkode: 76c38...339
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #31 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ikke no prob. Jeg har kveldssola på fortauet utenfor for huset. Ligger det med ræva i været til sola går ned 👍 Anonymkode: 76c38...339 😂😂😂 Anonymkode: cd72c...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå