Gå til innhold

Sole anus for energi - får stygge blikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest meg mye opp på energier og sunnhet for kropp og sjel. Tidligere hadde jeg ME, men etter å solet anus og mellomkjøttet fem minutter hver dag merker jeg forskjell. Jeg gjør det selvsagt ikke ute på vinteren, da har jeg kjøpt en lyslampe på Elkjøp. Greia er at selv om jeg ligger på et sted med få mennesker eller en nudiststrand blir folk sure. Jeg ligger på ryggen, og tar knærne opp til magen mens anus får sol. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor dette skal skape så mye forakt hos andre når det er så bra for energien min. Ville du blitt fornærmet over å se meg i den stillingen? 

Anonymkode: 2ffa5...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest meg mye opp på energier og sunnhet for kropp og sjel. Tidligere hadde jeg ME, men etter å solet anus og mellomkjøttet fem minutter hver dag merker jeg forskjell. Jeg gjør det selvsagt ikke ute på vinteren, da har jeg kjøpt en lyslampe på Elkjøp. Greia er at selv om jeg ligger på et sted med få mennesker eller en nudiststrand blir folk sure. Jeg ligger på ryggen, og tar knærne opp til magen mens anus får sol. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor dette skal skape så mye forakt hos andre når det er så bra for energien min. Ville du blitt fornærmet over å se meg i den stillingen? 

Hva i alle dager?  

Anonymkode: 82651...4ee

Skrevet

Herregud så mye tull det er her inne om dagen.

Anonymkode: 3cea2...8e1

Skrevet

Da får du finne et mer privat sted for slike aktiviteter. Eller gjøre det innendørs hele året.

Anonymkode: 3d05f...ab6

Skrevet

Har hørt det er en greie og at det kan hjelpe for så mangt, men å ligge og blotte anus er ikke okey. Legg deg i hagen eller terrassen. Ingen med vettet i behold bretter ut rompa der folk ferdes 

Anonymkode: 982c2...25f

Skrevet

Det har jeg bare lest om, at man kan trekke energi inn den veien og få et skikkelig boost. Det er vel egentlig litt samme prosess som å sette en skikkelig sterk halogenlykt midt mot panna i ti minutter pr dag, som jeg hørte en kjendis snakke om, fordi man stimulerer ekstra lyssensitive sentre i kroppen?

De som mener anus er overlegent bedre enn lys på pannen påstår så vidt jeg husker at det er fordi den har så lite lyseksponering til vanlig. En av de jeg leste hadde en slags solbrille til sin anus, haha, som han brukte på våren til soltilvenning.

Merker du at anus blir mindre lyssensitivt etterhvert som du gjør dette og at du da får mindre effekt?

Mellomkjøttet har vel en tendens til å skrumpe litt når det tørker i solen?

Anonymkode: e356f...d5b

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg bare lest om, at man kan trekke energi inn den veien og få et skikkelig boost. Det er vel egentlig litt samme prosess som å sette en skikkelig sterk halogenlykt midt mot panna i ti minutter pr dag, som jeg hørte en kjendis snakke om, fordi man stimulerer ekstra lyssensitive sentre i kroppen?

De som mener anus er overlegent bedre enn lys på pannen påstår så vidt jeg husker at det er fordi den har så lite lyseksponering til vanlig. En av de jeg leste hadde en slags solbrille til sin anus, haha, som han brukte på våren til soltilvenning.

Merker du at anus blir mindre lyssensitivt etterhvert som du gjør dette og at du da får mindre effekt?

🙉🙉🙉

Anonymkode: 82651...4ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Herregud så mye tull det er her inne om dagen.

Anonymkode: 3cea2...8e1

De blir kastet ut av kvinneguiden, så kommer de hit. 

Anonymkode: 14c3f...526

Skrevet

Ville antatt du prøvde å prompe.

Anonymkode: b7c59...388

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er akkurat sånn jeg føler det. Det er som om jeg trekker inn alt av solenergien via anus. 30 sekunder med solskinn i analen gir like mye energi som en hel dag i solen med klær på. Dette er en eldgammel østasiatisk metode for å få energi.

Jeg har vært forsiktig på våren, fordi man blir raskt solbrent. Jeg ble det en gang, og da måtte jeg ha sånn oppblåsbar ring til å sitte på noen dager. Det skal ikke gjenta, derfor er det lett tilvenning nå. Smurte på yogurt naturell flere ganger hver dag, så heldigvis er hverken anus eller mellomkjøttet tørket inn.

Skrevet

Jeg spør fordi jeg virkelig lurer, og ikke for å gjøre narr: Hvordan kjenner du denne energien? Kommer den liksom nedenfra, og hva er det i anusområdet som reagerer med sol? Er det D-vitaminer?

Anonymkode: 169f3...1ff

Skrevet

Herregud, så KJEEEEEDELIG du er. 

Anonymkode: 75c12...c4a

Skrevet

Jeg er ganske så åpen og frisinnet, men akkurat det der vil jeg slippe å se. Huff.

Anonymkode: e5554...f1c

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ja, det er akkurat sånn jeg føler det. Det er som om jeg trekker inn alt av solenergien via anus. 30 sekunder med solskinn i analen gir like mye energi som en hel dag i solen med klær på. Dette er en eldgammel østasiatisk metode for å få energi.

Jeg har vært forsiktig på våren, fordi man blir raskt solbrent. Jeg ble det en gang, og da måtte jeg ha sånn oppblåsbar ring til å sitte på noen dager. Det skal ikke gjenta, derfor er det lett tilvenning nå. Smurte på yogurt naturell flere ganger hver dag, så heldigvis er hverken anus eller mellomkjøttet tørket inn.

Blir det ikke litt rar lukt av yoghurten da? Eller, den får jo luft, forsåvidt, men?

Og hvordan reagerer området på solkrem? Eller brukte du slør over i starten? Jeg ser for meg at solkrem kan klø?

Enda en ting jeg lurer på, jeg sliter med ryggen og kan ikke ligge som et sånt åpent solegg, som jeg har sett den stillingen kalt - altså når man ligger på ryggen med bena trukket opp til magen og anus/mellomkjøtt eksponert for solen. Har du noen erfaring med andre gode stillinger?

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg spør fordi jeg virkelig lurer, og ikke for å gjøre narr: Hvordan kjenner du denne energien? Kommer den liksom nedenfra, og hva er det i anusområdet som reagerer med sol? Er det D-vitaminer?

Anonymkode: 169f3...1ff

Så artig at du er interessert og vil lære 🤩 Du får i deg massevis av D-vitaminer på denne måten. Energien er litt mer vanskelig å forklare. Har du noen gang dratt for å trene, men egentlig føler du deg helt gåen og sliten. Men så fort du er ferdig med å trene har du tonnevis med energi. Sånn føles denne solingen for meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Blir det ikke litt rar lukt av yoghurten da? Eller, den får jo luft, forsåvidt, men?

Og hvordan reagerer området på solkrem? Eller brukte du slør over i starten? Jeg ser for meg at solkrem kan klø?

Enda en ting jeg lurer på, jeg sliter med ryggen og kan ikke ligge som et sånt åpent solegg, som jeg har sett den stillingen kalt - altså når man ligger på ryggen med bena trukket opp til magen og anus/mellomkjøtt eksponert for solen. Har du noen erfaring med andre gode stillinger?

Jeg tar på meg bind når jeg smører med yoghurt, og lukten minner meg bare på at jeg gjør noe bra for meg selv. 

Jeg har ikke testet ut noen andre stillinger, men la meg tenke høyt. Klarer du å stå på alle fire, også legger du armene og ansiktet ned. Mulig du klarer å spre rompeballene såpass da. Ellers går det jo an å spørre om hjelp fra mann eller barn. De kan hjelpe deg å spre dem et par minutter hver dag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar på meg bind når jeg smører med yoghurt, og lukten minner meg bare på at jeg gjør noe bra for meg selv. 

Jeg har ikke testet ut noen andre stillinger, men la meg tenke høyt. Klarer du å stå på alle fire, også legger du armene og ansiktet ned. Mulig du klarer å spre rompeballene såpass da. Ellers går det jo an å spørre om hjelp fra mann eller barn. De kan hjelpe deg å spre dem et par minutter hver dag.

Huff, så fint hvis dere er så naturlige rundt dette, men det er ikke vi altså... jeg synes det er ille nok å barbere mannen i rompa om ikke han skal involveres i dette. Men jeg kan prøve å stå på kne. Ellers har vi en fin puff på terrassen som jeg kan dandere meg over, det er jo ikke så lenge som trengs skjønner jeg.

Skrevet

Jeg trenger virkelig en boost men det spørs om jeg legger meg ut i hagen med rumpa i været ..

Skrevet
amandine skrev (24 minutter siden):

Jeg trenger virkelig en boost men det spørs om jeg legger meg ut i hagen med rumpa i været ..

He he :)

Anonymkode: 1e3a0...25a

Skrevet

Takk for dagens latter 😂

Anonymkode: d8358...0f1

Skrevet
amandine skrev (8 timer siden):

Jeg synes du skal gjøre det, så får nabolaget litt spenning i hverdagen 😆

Kanskje det er sånn vi dibbere skal "signalisere" til hverandre? Når du går tur i nabolaget og oppdager en nabo med kaviarstjerna på utstilling, så vet du at hen vanker her og vil ha kontakt? 🤣

Skrevet

Forøvrig er vel dette en reprise av en tidligere tråd her? Mener jeg har lest dette før :P 

Skrevet

Jet vil tro at blikkene du får er mer undrende og lattermildt enn stygge 🤣😂

Anonymkode: c8c7a...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...