Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg har sett mange morsomme tatovering rundt navlen. Spesielt kult er de hvor man tatoverte en katt, også er navlen rompehullet til katten. Dessverre liker jeg ikke katter. Jeg liker menn. Kan jeg tatovere en kjekk mann i stedet for en katt? Hadde dere synes det vært litt kult med feks Brad Pitt som bøyer seg eller burde jeg velge mannen min? Kanskje han blir lei seg hvis jeg velger en annen mann? Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Brad Pitt som bøyer seg 😂😂😂 har du tenkt over hvor stort ting er i forhold til hverandre? Hvor svær er du da? Du får vel knapt plass til ei rompe hvis vedkommende/Brad Pitt ikke har et veldig stort hull?! Anonymkode: 59e12...efc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Nok en tulletråd. Lei lei lei. Anonymkode: 9217d...8a4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nok en tulletråd. Lei lei lei. Anonymkode: 9217d...8a4 Kan du ikke lage en seriøs tråd folk engasjerer seg i da? Det er da ingen som hindrer deg? Eller er du som 95% her som sitter og venter på at andre skal gjøre den jobben for dere? Dere har ingenting og komme med selv altså? Anonymkode: 59e12...efc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Brad Pitt som bøyer seg 😂😂😂 har du tenkt over hvor stort ting er i forhold til hverandre? Hvor svær er du da? Du får vel knapt plass til ei rompe hvis vedkommende/Brad Pitt ikke har et veldig stort hull?! Anonymkode: 59e12...efc Nå er jeg ganske stor, men ser poenget ditt. Har du tips til noe annet? Kanskje lage det som et naturbilde og det kan være inngangen til en grotte? Eller bare et ansikt, også er det munnen til Brad. Det ville kanskje blitt rart fordi mannen liker noen ganger å tørrpule meg i navlen. Da ville Brad sugd han 🤣 Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Jeg døøøøøøør av latter - det er et usannsynlig festlig syn å forestille seg Brad Pitts kaviarstjerne på magen din. Mulig han kom til å få litt overdimensjonert rompehull om ikke du er veldig flink med perspektiv?🤣 Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nå er jeg ganske stor, men ser poenget ditt. Har du tips til noe annet? Kanskje lage det som et naturbilde og det kan være inngangen til en grotte? Eller bare et ansikt, også er det munnen til Brad. Det ville kanskje blitt rart fordi mannen liker noen ganger å tørrpule meg i navlen. Da ville Brad sugd han 🤣 Anonymkode: 2a15d...556 Det ville han sikkert likt, spør ham! Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Her er noen eksempler på ting jeg synes er morsomme. https://eavisa.com/12-saere-navletatoveringer-burde-vaert-gjort/ Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det ville han sikkert likt, spør ham! Anonymkode: 9d6cc...63a Jeg er litt usikker, fordi jeg tenkte den tatoveringen kunne vært en gave til mannen. Vise han den etter vorspiel, og ha en sløyfe rundt magen eller noe sånt at han kan pakke meg opp. Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #10 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Her er noen eksempler på ting jeg synes er morsomme. https://eavisa.com/12-saere-navletatoveringer-burde-vaert-gjort/ Anonymkode: 2a15d...556 Da bør du gå for Brad Pitt i den Bart Simpson- posituren. Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #11 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Da bør du gå for Brad Pitt i den Bart Simpson- posituren. Anonymkode: 9d6cc...63a Haha, den var jo dritkul! Jeg så bare de på første siden. Tenk så kult for mannen når jeg skrur på lyset og han ser den morsomste tatoveringen på magen min. Tror jeg må filme øyeblikket 🤩 Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #12 Skrevet 29. juni 2022 Må du ha Brad Pitt? Tror navlen kunne vært fin som munn. På et lite mårdyr eller noe sånt. Men det blir kanskje litt drøyt om mannen din tørrpuler da...? Anonymkode: 59e12...efc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #13 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Må du ha Brad Pitt? Tror navlen kunne vært fin som munn. På et lite mårdyr eller noe sånt. Men det blir kanskje litt drøyt om mannen din tørrpuler da...? Anonymkode: 59e12...efc Han vil kanskje ikke få den opp for å tørrpule en jerv? Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #14 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han vil kanskje ikke få den opp for å tørrpule en jerv? Anonymkode: 9d6cc...63a Jerv er kanskje ikke tingen. Hans favorittdyr er maursluker. Kunne han tent på det kanskje? Eller blir det rart når det ikke er et menneske? Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #15 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jerv er kanskje ikke tingen. Hans favorittdyr er maursluker. Kunne han tent på det kanskje? Eller blir det rart når det ikke er et menneske? Anonymkode: 2a15d...556 Maursluker har jo snute som er til forveksling lik en fleshlight. Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #16 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Maursluker har jo snute som er til forveksling lik en fleshlight. Anonymkode: 9d6cc...63a Hey, her er vi inne på noe. Hva skulle jeg gjort uten deres tips og innspill. Dette blir kult, selv om jeg er litt spent på reaksjonen (og redd for at det gjør vondt). Har en Litago ku på rompa. Mannen liker analsex, og det var min 30-års gave til han. Sjokolademelk fordi det er jo litt brunt i analen og ku fordi jeg er feit som ei ku 🤣 Vi er litt rare ja. Anonymkode: 2a15d...556
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #17 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hey, her er vi inne på noe. Hva skulle jeg gjort uten deres tips og innspill. Dette blir kult, selv om jeg er litt spent på reaksjonen (og redd for at det gjør vondt). Har en Litago ku på rompa. Mannen liker analsex, og det var min 30-års gave til han. Sjokolademelk fordi det er jo litt brunt i analen og ku fordi jeg er feit som ei ku 🤣 Vi er litt rare ja. Anonymkode: 2a15d...556 Vel, dere har hverandre ! Anonymkode: 9d6cc...63a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Maursluker har jo snute som er til forveksling lik en fleshlight. Anonymkode: 9d6cc...63a 😂😂😂 Anonymkode: 59e12...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå