Gå til innhold

Krøller uten varme- erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei 😊 Jeg har fått litt slitt hår av mye bruk av rettetang. Ser nå etter den beste muligheten for å bruke noe som gir krøller uten varme, noe jeg kan sove med om natten. Noen som har noen tips? Jeg har skulderlangt hår.

Anonymkode: debd7...aaa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144431489-kr%C3%B8ller-uten-varme-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hei 😊 Jeg har fått litt slitt hår av mye bruk av rettetang. Ser nå etter den beste muligheten for å bruke noe som gir krøller uten varme, noe jeg kan sove med om natten. Noen som har noen tips? Jeg har skulderlangt hår.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=no+heat+curls#kpvalbx=_A6W8YpyjFL2_xc8P9_KziAE18

Kjempeenkelt

Anonymkode: 628ca...6a4

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Har prøvd å google, og har kjøpt det ene produktet der som var helt ubrukelig 😅. Derfor jeg heller ville spørre om erfaringer her inne.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Har prøvd å google, og har kjøpt det ene produktet der som var helt ubrukelig 😅. Derfor jeg heller ville spørre om erfaringer her inne.

Oi, hvordan ubrukelig? Jeg har gjort dette med bare beltet på morgenkåpa i flere år, og det er idiotsikkert, men den dingsen hun viser det med her (jeg har kjøpt min på Normal) gjør det så mye enklere.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oi, hvordan ubrukelig? Jeg har gjort dette med bare beltet på morgenkåpa i flere år, og det er idiotsikkert, men den dingsen hun viser det med her (jeg har kjøpt min på Normal) gjør det så mye enklere.

Hvilket av disse produktene har du prøvd da? Linken viste jo flere forskjellige.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvilket av disse produktene har du prøvd da? Linken viste jo flere forskjellige.

Hvis du mener den med bøylen over hodet, så er det to grunner: det ene er at håret mitt er for glatt og kort, det andre er at jeg neppe får sove med den greien på hodet 🙈

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da linka jeg unøyaktig, beklager. Jeg mente denne videoen.

Med den saken hun bruker her kan jeg for eksempel også rulle opp håret og ha det oppsatt gjennom dagen på jobb og så være klart til å gå rett ut på fest på kvelden når jeg tar ut krøllene

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Da linka jeg unøyaktig, beklager. Jeg mente denne videoen.

Med den saken hun bruker her kan jeg for eksempel også rulle opp håret og ha det oppsatt gjennom dagen på jobb og så være klart til å gå rett ut på fest på kvelden når jeg tar ut krøllene

Ser så lett ut der, men jeg får det ikke til 😔

Jeg bruker produkter og fremgangsmåte du finner om du googler curly girl method. Klemmer hårpleie og gele inn i fuktig hår slik at krøllene samler og former seg. Lar det enten lufttørke eller bruker føner med diffuser på lav varme. Klemmer forsiktig ut  «stivheten» fra geleen når håret er helt tørt, så får jeg myke krøller uten frizz. 

Anonymkode: 189fa...da4

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker produkter og fremgangsmåte du finner om du googler curly girl method. Klemmer hårpleie og gele inn i fuktig hår slik at krøllene samler og former seg. Lar det enten lufttørke eller bruker føner med diffuser på lav varme. Klemmer forsiktig ut  «stivheten» fra geleen når håret er helt tørt, så får jeg myke krøller uten frizz. 

Anonymkode: 189fa...da4

Takk for tips 😊. Håret mitt lever dessverre sitt eget liv, så det må hardere lut til i mitt tilfelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...