Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jobber 52% natt. Jobber mye mer enn det og bikker 100 hvert år. De resterende % er jeg «på løsen». Har nå mulighet å få en 68%. Elsker begge jobbene(jobber endel ekstra der jeg får tilbud). 2 forskjellige kommuner. Blir dobbelt med helg. Gjennomførbart å beholde begge jobbene? Skal sies jeg elsker å jobbe😊 Anonymkode: afc48...02e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Selvfølgelig går det. De aller fleste i lederstillinger jobber langt mer enn 120%. Anonymkode: e971c...82b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Alt handler vel om hvorvidt du klarer å balansere jobb og fritid. Drar du med deg jobb hjem? At situasjonen på hjemmebane fungerer. Evnen til å ta pusterom og nyte fri når du har det. Noen har evnen til å ta seg helt fri, selv om de har lite fri sett i timer, opplever de å ha mye fri. Andre kan ha mye fri, men allikevel oppleve at de aldri har fri. Anonymkode: 7da96...a73
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Mye avhenger jo av forpliktelsene dine utenom. Mannen min jobber langt mer enn 120%, men han er selvstendig næringsdrivende og jobber ikke mer enn 90% i lavsesong, men fort 14 timer i døgnet, 6-7 dager i uka, i høysesong. Vi har valgt at jeg jobber bare 70% for at det skal fungere greit med familielivet. Han har veldig fleksible dager i lavsesong, da er det han som tar alt av syke barn, følge til tannlege, hente i barnehage osv, men når han har høysesong kommer han hjem til middag 2-3 dager i uka og drar tilbake på jobb igjen etterpå. Jobber 7 dager i uka. Det fungerer fordi han elsker jobben sin, og jeg jobber ikke fullt så jeg kan ta hovedansvaret på hjemmebane de månedene i året han har høysesong. Anonymkode: be0b3...ea6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Å jobbe 120% i to faste stillinger, hvor vaktene ikke krasjer, må jo være mye bedre og mer forutsigbart enn å ta løse vakter i tillegg til 50%? Det eneste jeg ville synes var utfordrende var om du måtte jobbe helg i begge, og for eksempel ender opp med å jobbe annenhver helg. Selv jobber jeg hver fjerde helg, og synes det er mer enn nok når man har familie med barn som har stevner og turneringer, og i tillegg liker å reise på hytta😉 Anonymkode: 021da...191
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Jeg hadde ikke anbefalt å jobbe 120 prosent når du har barn. Barna skal følges opp. Du vil mest sannsynlig angre på at du ikke tilbrakte mer tid med barna, men ikke at du ikke jobbet mer og ikke tjente alle pengene i verden. Anonymkode: 2905b...a57
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Vil du ikke risikere at vaktene kolliderer med hverandre? Kan bli vanskelig å få byttet vakter når du allerede jobber så mye. Selv om turnusen passer akkurat nå, kan den endres senere. Anonymkode: 7a190...789
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde ikke anbefalt å jobbe 120 prosent når du har barn. Barna skal følges opp. Du vil mest sannsynlig angre på at du ikke tilbrakte mer tid med barna, men ikke at du ikke jobbet mer og ikke tjente alle pengene i verden. Anonymkode: 2905b...a57 Hi har ikke nevnt noen barn... Anonymkode: 1d900...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå