Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #26 Skrevet 30. juni 2022 Er på Kypros nå, skal være i 2 uker, har med 7 kjoler 🙂. 2 litt finere kjoler, som jeg kan bruke hvis jeg vil pynte meg litt på kvelden, 3 strandkjoler og 2 hverdagskjoler. Angrer litt på at jeg ikke tok med en til av de litt finere kjolene, og angrer på at jeg ikke tok med flere tshirt. Anonymkode: e90b5...d3a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2022 #27 Skrevet 1. juli 2022 Vet ikke, men det blir i alle fall 96 vaskekluter!! Anonymkode: 8ad50...040
sug lut Skrevet 1. juli 2022 #28 Skrevet 1. juli 2022 Det spørs jo på ferien. Det kunne vært ingen eller en pr dag, faktisk.
gale damen Skrevet 1. juli 2022 #29 Skrevet 1. juli 2022 Det kommer jo an på. Jeg for min del skal gå på Hardangervidda de neste to ukene, og det er ingen kjoler med på den turen. Senere i sommer er det tur til Frankrike som er delvis jobb, med halvformelle middager hver kveld. Der er kjolekvotienten adskillig høyere..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2022 #30 Skrevet 1. juli 2022 gale damen skrev (Akkurat nå): Det kommer jo an på. Jeg for min del skal gå på Hardangervidda de neste to ukene, og det er ingen kjoler med på den turen. Senere i sommer er det tur til Frankrike som er delvis jobb, med halvformelle middager hver kveld. Der er kjolekvotienten adskillig høyere.. Nå så jeg deg for meg i flagrende kjoler over Hardangervidda 😁 Anonymkode: b0670...d86
sug lut Skrevet 1. juli 2022 #31 Skrevet 1. juli 2022 gale damen skrev (7 minutter siden): Det kommer jo an på. Jeg for min del skal gå på Hardangervidda de neste to ukene, og det er ingen kjoler med på den turen. Senere i sommer er det tur til Frankrike som er delvis jobb, med halvformelle middager hver kveld. Der er kjolekvotienten adskillig høyere.. Jeg møtte i sin tid ei som gikk naken på vidda. Kunne det være noe?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juli 2022 #32 Skrevet 1. juli 2022 sug lut skrev (4 minutter siden): Jeg møtte i sin tid ei som gikk naken på vidda. Kunne det være noe? Med flagrende biffgardiner istedetfor flagrende kjoler da- kjekt for mannfolka hun støter på da
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2022 #33 Skrevet 1. juli 2022 Pakker til 3 ukers ferie nå, jeg har med 5 kjoler 3 til hverdagsbruk og to om vi skal pynte oss. 2 shorts 1 tynn sort langhuske 4 t-skjortener 4 singleter langarmet tynn jakke om kjølige kvelder. Anonymkode: 27699...05d
gale damen Skrevet 1. juli 2022 #34 Skrevet 1. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden): Med flagrende biffgardiner istedetfor flagrende kjoler da- kjekt for mannfolka hun støter på da Nå lo jeg høyt, men tenker at jeg skal spare andre turgåere for akkurat det synet😁
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2022 #35 Skrevet 1. juli 2022 gale damen skrev (5 minutter siden): Nå lo jeg høyt, men tenker at jeg skal spare andre turgåere for akkurat det synet😁 Holder kanskje med en sebratruse da? Den burde holde biffen på plass?😅
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2022 #36 Skrevet 1. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (40 minutter siden): Holder kanskje med en sebratruse da? Den burde holde biffen på plass?😅 Så får vi bare håpe hun med duemannen ikke går forbi 😂 Anonymkode: 3e8ca...32a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2022 #37 Skrevet 1. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så får vi bare håpe hun med duemannen ikke går forbi 😂 Anonymkode: 3e8ca...32a I så fall bør noen arrangere brannøvelse
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2022 #38 Skrevet 1. juli 2022 Nordmenn har ca 350 plagg i slepet leste jeg. Jeg hadd etatt med 10 kjoler. Anonymkode: 0b4fa...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå