Gå til innhold

Hvor mange kjoler pakker du med deg på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-3-4 uker ?

Anonymkode: 12e5b...434

Skrevet

Som regel 1. Kanskje 2 hvis jeg tror det er behov for to sorter.

Anonymkode: f026a...044

Skrevet

Ingen. Men har med en del shortser da

Anonymkode: 12238...2e2

Skrevet

Usikker. Lurer på det samme selv, men siden jeg er gravid og ikke har så mange shortser som passer, blir det nok en del kjoler. 

Anonymkode: 94c46...5cb

Skrevet

Jeg bruker kun kjole på ferie, tar stort sett med en penere kjole til å spise ute, en til stranden, en litt lengre som jeg bruker om kvelden. Gjerne ett par korte «traske rundt i 40 varmegrader» blir jo svett og må skifte på å vaske de. I hvert fall 5, det tar jo ikke store plassen, pleier å få de med i håndbagasjen. 

Anonymkode: 66351...41e

Skrevet

Noen lange, noen korte, noen tid dagtid og noen til kveld. Alltid noen med mønster og alltid noen uten. Det ligger også alltid en som er tekkelig i bagasjen ( dekker skuldre og knær/ikke utringet). Alltid koselig å variere litt.

Skrevet

Vi skal være borte i 17 dager, så tipper jeg har med meg 10 kjoler, og noen skjørt og topper 😎

Anonymkode: 3f75b...87e

Skrevet

Ville tatt med ca 10 kjoler.

Anonymkode: 57049...ab7

Skrevet

0 kjoler

Anonymkode: b0670...d86

Skrevet

Ingen kjoler,det er ikke vær til å gå med kjole dit jeg skal (og har vært på ferie de siste 5 årene)

Anonymkode: 1dbf0...c6c

Skrevet

I hvert fall 10 😊 Går bare med kjoler, fordi jeg synes det er mest behagelig. Har da både med hverdagskjoler og litt finere kjoler til kvelden. 

Skrevet

1 kanskje  2. Men trives best i shorts da jeg ikke finner en kjole som er fin 

Anonymkode: 3d048...f58

Skrevet

Ca 8-10

Anonymkode: 2fd9a...8e0

Skrevet

En sånn i tilfelle, men sjeldent den blir brukt.

Anonymkode: c442d...12e

Skrevet

4-5 stykker. Trives best i shorts og topp.

Anonymkode: 3e8ca...32a

Skrevet

Er det vanlig å ha så mange plagg? Jeg har bare 2 kjoler i mitt eie, samt en shorts, to knebukser og 4 brukende t skjorter. Så må ha mulighet til å kunne vaske. Ikke tenkt på å kjøpe flere klær, trodde ikke det var vanlig å ha så mye som dere 🙉

Anonymkode: 8f695...9bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det vanlig å ha så mange plagg? Jeg har bare 2 kjoler i mitt eie, samt en shorts, to knebukser og 4 brukende t skjorter. Så må ha mulighet til å kunne vaske. Ikke tenkt på å kjøpe flere klær, trodde ikke det var vanlig å ha så mye som dere 🙉

Jeg tror ikke det er vanlig å ha så lite klær som det du har.

Anonymkode: b0670...d86

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Du har nok veldig få plagg, så ja, det er nok veldig vanlig å ha mange flere. Jeg har 6-7 sommerkjoler (fine, strandkjoler, mer hverdags osv.), i hvert fall 5 shorts og 5 litt lenger shorts/capribukser, 5-6 singleter og 7-8 andre topper. Da altså sommertopper, ikke gensere. Og da er jeg visst en av de i venneflokken med minst utvalg av klær.

Anonymkode: 3e8ca...32a

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Tenkte det samme. Har mer enn nok styr med de klærne jeg har, og alle får plass i et smalt skap med plass til fem hengere og fire hyller. Har bare to par sko også, men jeg er vel nesten ekstrem minimalist på alle måter. Det eneste jeg har mye av er all slags drikke fra tolv ulike slags te, til en halv vegg med vin. Har også kottet fullt av vann, brus, saft og øl. Hekt på væske 😂

Anonymkode: c9bec...8a0

Skrevet

Har ikke så veldig mange kjoler, men til 2 uker i syden pakker jeg sånn omtrent: 2-3 kjoler (1-2 strandkjoler/enkle kjoler og 1 litt finere). 2-3 shorts og 1-2 skjørt og 5-6 singlet/topper. Ved behov er det mulig å få vasket klærne.

Anonymkode: 64fe1...5aa

Skrevet

Er på ferie i 15 dager nå. Hadde med seks kjoler, men har kjøpt tre. 😅

Anonymkode: dca9e...b81

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har sånn ca like mye klær som deg. Alle mine klær får plass i en elfa-hylleseksjon med 5 hyller.

Anonymkode: 1dbf0...c6c

Skrevet
On 6/29/2022 at 2:03 PM, Anonym bruker said:

2-3-4 uker ?

Anonymkode: 12e5b...434

ingen

Anonymkode: 1ae6c...8e9

Skrevet

To litt penere

to til bruk på dagtid 

ellers shorts/capri/kortermede topper

Anonymkode: 23e44...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...