Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #51 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): For en absurd tråd! Er det noen som vet hva den handler om? Anonymkode: d2567...567 Nei, ikke når admin fjerner informasjon. Anonymkode: ced09...20c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #52 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei, ikke når admin fjerner informasjon. Anonymkode: ced09...20c En åpenbar løsning kunne jo være å følge forumreglene når man starter tråder eller deltar i tråder. Anonymkode: 73e2f...7cb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #53 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Nei, ikke når admin fjerner informasjon. Anonymkode: ced09...20c De fjernet serieoppgulp. Du gikk ikke glipp av noe, bare brukerhets. Anonymkode: 6ee1c...c87
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #54 Skrevet 4. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Og så til deg som alltid velger å se den lyse siden av alt. Du tror oppriktig at folk kan velge det, om de vil ha det bra eller om de vil henfalle til dystre tanker og lide iblant. Ifølge deg er det helt unødvendig, og et valg man kan ta. Du krangler aldri med noen, sier ifra og trekker deg ut så fort noen konfronterer deg på litt krass måte. Du veier dine ord tusen ganger før du velger å ikke si noe. Du er viktig her du også. Med dine dagligdagse og lite oppsiktsvekkende gjøremål. Jeg blir så utrolig fascinert over at folk kan leve så enkle liv med så enkle problemstillinger. Det er hverken daler eller topper, men helt plain hverdag hvor hverken mann eller forhold ever blir nevnt. Du er viktig du også, fordi det er jo sånne som deg som vekker nysgjerrigheten min. Hva er det egentlig du skjuler bak det evige "se positivt på livet"- mottoet? Anonymkode: cb713...083 Dette er det mest passiv/aggressive sludder jeg noen gang har lest😂 Hva er det egentlig du skjuler bak den evige fremhevingen av deg selv? Anonymkode: d2567...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå