Gå til innhold

Til en viktig bruker her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er bare rar. 

Anonymkode: 51b01...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så til deg som alltid velger å se den lyse siden av alt. Du tror oppriktig at folk kan velge det, om de vil ha det bra eller om de vil henfalle til dystre tanker og lide iblant. Ifølge deg er det helt unødvendig, og et valg man kan ta.

Du krangler aldri med noen, sier ifra og trekker deg ut så fort noen konfronterer deg på litt krass måte. Du veier dine ord tusen ganger før du velger å ikke si noe. 

Du er viktig her du også. Med dine dagligdagse og lite oppsiktsvekkende gjøremål. Jeg blir så utrolig fascinert over at folk kan leve så enkle liv med så enkle problemstillinger. Det er hverken daler eller topper, men helt plain hverdag hvor hverken mann eller forhold ever blir nevnt. Du er viktig du også, fordi det er jo sånne som deg som vekker nysgjerrigheten min. Hva er det egentlig du skjuler bak det evige "se positivt på livet"- mottoet? 

Anonymkode: cb713...083

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Og så til deg som alltid velger å se den lyse siden av alt. Du tror oppriktig at folk kan velge det, om de vil ha det bra eller om de vil henfalle til dystre tanker og lide iblant. Ifølge deg er det helt unødvendig, og et valg man kan ta.

Du krangler aldri med noen, sier ifra og trekker deg ut så fort noen konfronterer deg på litt krass måte. Du veier dine ord tusen ganger før du velger å ikke si noe. 

Du er viktig her du også. Med dine dagligdagse og lite oppsiktsvekkende gjøremål. Jeg blir så utrolig fascinert over at folk kan leve så enkle liv med så enkle problemstillinger. Det er hverken daler eller topper, men helt plain hverdag hvor hverken mann eller forhold ever blir nevnt. Du er viktig du også, fordi det er jo sånne som deg som vekker nysgjerrigheten min. Hva er det egentlig du skjuler bak det evige "se positivt på livet"- mottoet? 

I alle dager! Skal det være noe mål å krangle?

Anonymkode: 38e53...a24

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

I alle dager! Skal det være noe mål å krangle?

Absolutt ikke! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

For en absurd merkelig tråd du har laget 😂

Anonymkode: 5e66a...d7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Absolutt ikke! 

Så bare litt kamuflert brukerdiskusjon? Sånn akkurat passende nedlatende og ovenfra? Akkurat innafor regelverket liksom?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

For en absurd merkelig tråd du har laget 😂

Javel. Det er greit nok. Fremsnakke brukere er en fin ting i mitt hode. Det er jo noen personligheter her da. Poenget mitt er jo at noen er viktige på sin måte. Uten at jeg sier at noen er uviktige. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så bare litt kamuflert brukerdiskusjon? Sånn akkurat passende nedlatende og ovenfra? Akkurat innafor regelverket liksom?

Det er en rimelig fasinerende moderering i denne tråden, tråden legger tross alt opp til brukerdiskusjon.

Skrevet

Javel. Det er greit nok. Fremsnakke brukere er en fin ting i mitt hode. Det er jo noen personligheter her da. Poenget mitt er jo at noen er viktige på sin måte. Uten at jeg sier at noen er uviktige. 

Så det du gjør er å FREMSNAKKE? Javel😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, vet du hva! Jeg mener det kun positivt. Hvorfor tar du dette nedlatende??? Det er på ingen måte det. 

Skrevet

Det er en rimelig fasinerende moderering i denne tråden, tråden legger tross alt opp til brukerdiskusjon.

Ja, en POSITIV en. Så vil du skrive noe positivt, så gjør det! 

Skrevet

Så det du gjør er å FREMSNAKKE? Javel😅

Eh Ja? Hvis du ser noe negativt så må du værsågod å peke på det. 

Skrevet

Ja, en POSITIV en. Så vil du skrive noe positivt, så gjør det! 

Så svar #27  er ment positivt?

Skrevet

Nei, vet du hva! Jeg mener det kun positivt. Hvorfor tar du dette nedlatende??? Det er på ingen måte det. 

Du skriver ; 

u er viktig her du også. Med dine dagligdagse og lite oppsiktsvekkende gjøremål. Jeg blir så utrolig fascinert over at folk kan leve så enkle liv med så enkle problemstillinger. Det er hverken daler eller topper, men helt plain hverdag hvor hverken mann eller forhold ever blir nevnt. Du er viktig du også, fordi det er jo sånne som deg som vekker nysgjerrigheten min. Hva er det egentlig du skjuler bak det evige "se positivt på livet"- mottoet?  

Positivt? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Virker som det ja, nedlatende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så svar #27  er ment positivt?

Ja, det er det. Jeg lever et liv hvor det er daler og tindre. Lite stabilt både med meg og omgivelsene. 

Så hadde vi denne jenta på skolen som var sånn. Alltid balansedropset. Slike mennesker er fascinerende. På en positiv måte. Hun er sånn enda. Jeg blir undrende, og det appellerer til min evne å undre meg. Vet virkelig ikke hva som er negativt ned deg jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Virker som det ja, nedlatende. 

Nei! Det er ikke det! 

Skrevet

Så isteden for å mistolke, så kan dere skrive det dere selv mener er positivt med brukere, og gjerne uten å nevne nick. Vær så god. 

Skrevet

Så isteden for å mistolke, så kan dere skrive det dere selv mener er positivt med brukere, og gjerne uten å nevne nick. Vær så god. 

Når inget tolket det positivt så kom budskapet ditt i alle fall svært dårlig frem. Det er dessuten Ingen grunn til å begynne med brukerdebatt her, det fører aldri noe godt med seg . 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Når inget tolket det positivt så kom budskapet ditt i alle fall svært dårlig frem. Det er dessuten Ingen grunn til å begynne med brukerdebatt her, det fører aldri noe godt med seg . 

Da beklager jeg! Oppriktig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ja, det er det. Jeg lever et liv hvor det er daler og tindre. Lite stabilt både med meg og omgivelsene. 

Så hadde vi denne jenta på skolen som var sånn. Alltid balansedropset. Slike mennesker er fascinerende. På en positiv måte. Hun er sånn enda. Jeg blir undrende, og det appellerer til min evne å undre meg. Vet virkelig ikke hva som er negativt ned deg jeg. 

Kan jeg bare få si at jeg elsker ordet balansedrops, uten å være helt sikker på om du mente det eller ble autokorrigert?😍

Anonymkode: 6ee1c...c87

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.6.2022 den 12.25):

Jeg er ikke her på forumet så ofte, så jeg la ikke helt merke til hva du gjorde her. Jeg tenkte at du skrev for å underholde, men jeg skjønner nå, at du ved å gå under huden på mange her får andre brukere til å avsløre det vi ofte vil skjule for omverdenen, som løgn, bedrageri, falskhet og denne gangen sjalusi 😉 folk mister maska helt og de blir konfronterte med sine egne skygger, gang på gang. Det er litt genialt, og jeg håper det vekker mange her. Ser fram til neste historie! 

Og forøvrig vil jeg gjerne si at jeg tror du er en viktig bruker med denne tråden.  Den får mange til å se på seg selv og siden og tenke over hva vi er, og de vanlige, enkle til å se på andre og bli dritprovosert til å gå rett i blodtåka over det de tror du sier. Begge deler er nyttig korrektiv for alle, tenker jeg. Og så er der god underholdning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kan jeg bare få si at jeg elsker ordet balansedrops, uten å være helt sikker på om du mente det eller ble autokorrigert?😍

Jeg mente akkurat det. Den som aldri vippes av pinnen, og ikke ikke vil ha noen stormer 🙂 litt sånn megler uten å støte noen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og forøvrig vil jeg gjerne si at jeg tror du er en viktig bruker med denne tråden.  Den får mange til å se på seg selv og siden og tenke over hva vi er, og de vanlige, enkle til å se på andre og bli dritprovosert til å gå rett i blodtåka over det de tror du sier. Begge deler er nyttig korrektiv for alle, tenker jeg. Og så er der god underholdning.

Takk skal du ha! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg mente akkurat det. Den som aldri vippes av pinnen, og ikke ikke vil ha noen stormer 🙂 litt sånn megler uten å støte noen. 

Kunne du ikke sagt at du beundret det da ? I stedet for fokuset på alt personen ikke deler og at vedkommende må ha et kjedelig liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...