Selma_ Skrevet 29. juni 2022 #26 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Tro meg, folk sier alt mulig rart om andres utseende. Veldig artig for oss med diastase etter fødsler som blir spurt hele tiden om vi er gravide, når terminen er osv. Blir gratulert med snarlig familieforøkelse, tatt på magen... Jeg begynte å svare at neida, jeg er ikke gravid, bare smellfeit, og takk for påminnelsen. Nå skal jeg hjem og skamme meg for at jeg er feit. Seriøst, folk har ikke sosiale antenner nå til dags. Anonymkode: 949c6...93f Jeg var vitne en gang til noe jeg den dag ikke kan glemme. Ei dame sa til ei « du har mye linjer rundt munnen» hvor hun svarte «det er fordi jeg har levd et godt liv og smilt/ledd mye» og damen svarte til det «smiler hele livet jeg også men har ikke linjer for det». 😲 Det verste er at dette er dame som er nærmere 50. Kvinner kan trykke hverandre ned istedenfor å løfte dem opp. Helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #27 Skrevet 29. juni 2022 Selma_ skrev (1 minutt siden): Jeg var vitne en gang til noe jeg den dag ikke kan glemme. Ei dame sa til ei « du har mye linjer rundt munnen» hvor hun svarte «det er fordi jeg har levd et godt liv og smilt/ledd mye» og damen svarte til det «smiler hele livet jeg også men har ikke linjer for det». 😲 Det verste er at dette er dame som er nærmere 50. Kvinner kan trykke hverandre ned istedenfor å løfte dem opp. Helt utrolig. «Bra du er pen i ansiktet, da, for personligheten din er ikke like vakker» tror jeg er rett svar her. Anonymkode: dc880...5ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #28 Skrevet 29. juni 2022 Selma_ skrev (3 minutter siden): Jeg var vitne en gang til noe jeg den dag ikke kan glemme. Ei dame sa til ei « du har mye linjer rundt munnen» hvor hun svarte «det er fordi jeg har levd et godt liv og smilt/ledd mye» og damen svarte til det «smiler hele livet jeg også men har ikke linjer for det». 😲 Det verste er at dette er dame som er nærmere 50. Kvinner kan trykke hverandre ned istedenfor å løfte dem opp. Helt utrolig. Kvinner er opptatt av følelser. Hvis Anne har det bra med seg selv så ønsker Anne at andre også skal ha det godt med seg. Hvis Anne har det vondt så ønsker Anne at andre også skal ha det vondt. Anonymkode: c1ff9...d8c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #29 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kvinner er opptatt av følelser. Hvis Anne har det bra med seg selv så ønsker Anne at andre også skal ha det godt med seg. Hvis Anne har det vondt så ønsker Anne at andre også skal ha det vondt. Anonymkode: c1ff9...d8c Nei, vet du hva. Det er ikke hva «kvinner» er opptatt av. Snakk for deg selv. Men denne dama følte sikkert trang til å framheve seg selv. Og da ble det et tilfeldig offer som fikk lide for det. Anonymkode: dc880...5ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #30 Skrevet 29. juni 2022 Min mor, som jeg av gode grunner ikke har hatt kontakt med på flere år, traff min datter på 7 år som hun ikke hadde sett siden hun var 1 år gammel. Så sa hun til henne "Du er litt pen, men ikke så pen som moren din var da hun var liten" ("moren din" er da altså meg). Jeg synes ikke det er greit å si slike ting. Vi sier ikke til barna at de er vakre eller pene, men selvsagt heller ikke det motsatte. Vi fokuserer aldri på utseende, men heller på at man har det gøy/fint eller andre ting. Typ, datter har på en kjole, sier "se på meg, mamma!" jeg sier "å, var det stas å ha på den kjolen? :D" Å kommentere utseende til folk kan man la være med i størst mulig grad, mener JEG Anonymkode: 088f0...50c
Valkyriemamma Skrevet 29. juni 2022 #31 Skrevet 29. juni 2022 Ved kommentarer på utseende bør ein tenkja på 5-sekundersregelen: Er det noko som kan endrast/fiksast på innan 5 sekund, er det greitt å kommentere! T.d. du har noko mellom tenna/du har noko rusk i håret! Kan det ikkje endrast på 5 sekund, held ein munn. T.d. om de er overvektig, rynker osv
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #32 Skrevet 29. juni 2022 Valkyriemamma skrev (32 minutter siden): Ved kommentarer på utseende bør ein tenkja på 5-sekundersregelen: Er det noko som kan endrast/fiksast på innan 5 sekund, er det greitt å kommentere! T.d. du har noko mellom tenna/du har noko rusk i håret! Kan det ikkje endrast på 5 sekund, held ein munn. T.d. om de er overvektig, rynker osv Der var en fin regel ❤️ Anonymkode: 088f0...50c
Tante Hufsa Skrevet 29. juni 2022 #33 Skrevet 29. juni 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (3 timer siden): Fineste svaret jeg har lest på leeeenge her inne ❤️❤️ Tusen takk. Litt trist at et normalt svar om å bringe litt glede til hverandre er mangelvare her inne da. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå