Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Og hva er viktige egenskaper i en venn for deg? Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 At vedkommende ser meg som jeg er. At de ikke projiserer og misforstår og misoppfatter slik som så ofte skjer i relasjoner. Det må være gjensidig respekt og god kommunikasjon samt at humor er utrolig viktig. Jeg er ingen enkel person, og trenger også litt sammensatte personer å ha nært på. Anonymkode: 81c4c...fec
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Og hva er viktige egenskaper i en venn for deg? Anonymkode: 25647...0ea Snu på det.. Hva kan DU gjøre for å være en god venn. Hva skal man med venner? Ikke forvente at de skal stille opp og hjelpe. En venn er en man snakker med, og finner på ting med. Likeverdige. Ingen av mine venner plukker meg opp. Jeg må jobbe selv. De er der, men det er mitt ansvar å levesett godt liv. Være fornøyd. En venn er positive ting man deler med. Du legger veldig opp til at en venn skal redde deg. Redd deg selv. Du er den eneste som kan hjelpe deg selv. Anonymkode: 2a613...daa
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Snu på det.. Hva kan DU gjøre for å være en god venn. Hva skal man med venner? Ikke forvente at de skal stille opp og hjelpe. En venn er en man snakker med, og finner på ting med. Likeverdige. Ingen av mine venner plukker meg opp. Jeg må jobbe selv. De er der, men det er mitt ansvar å levesett godt liv. Være fornøyd. En venn er positive ting man deler med. Du legger veldig opp til at en venn skal redde deg. Redd deg selv. Du er den eneste som kan hjelpe deg selv. Anonymkode: 2a613...daa Fint skrevet! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 En som ikke leter med lupe etter feil jeg gjør i vennskapet, og som mener at jeg ikke bryr meg fordi jeg ikke er tankeleser eller er til stede 100% hele tiden. Anonymkode: 2ddc0...136
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): At vedkommende ser meg som jeg er. At de ikke projiserer og misforstår og misoppfatter slik som så ofte skjer i relasjoner. Det må være gjensidig respekt og god kommunikasjon samt at humor er utrolig viktig. Jeg er ingen enkel person, og trenger også litt sammensatte personer å ha nært på. Anonymkode: 81c4c...fec Godt sagt! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En som ikke leter med lupe etter feil jeg gjør i vennskapet, og som mener at jeg ikke bryr meg fordi jeg ikke er tankeleser eller er til stede 100% hele tiden. Anonymkode: 2ddc0...136 Viktig poeng! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Godt sagt! Anonymkode: 25647...0ea Ta det til deg. Anonymkode: 2ddc0...136
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ta det til deg. Anonymkode: 2ddc0...136 Skal! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #10 Skrevet 29. juni 2022 Vær den vennen du selv har lyst til å være sammen med. Det har jeg fortalt barna mine, og meg selv i alle år. Anonymkode: 15c36...7f9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #11 Skrevet 29. juni 2022 En ting som har hjulpet meg, jeg har vært veldig søkende etter kjærlighet tidligere, er å være min EGEN bestevenn. - Snakk pent til deg selv. - Hjelp deg selv. - Roe ned deg selv. Fortelle deg selv at dette fikser du. Du er sterk. Få deg selv opp. - En du kan stole på i krig og motgang. Jeg har vært i flere store livsskriser. Bla. en alvorlig trafikkulykke. Mye sorg, følt meg mindreverdig, lite verdt, langt nede, skamfull, ikke bra nok,mye smerter. Jeg gikk og var sur fordi mannen ikke hjalp meg. Jeg hadde det så vondt. Hvorfor plukket han meg ikke opp? Gjorde det bedre? Måtte gå noen runder med meg selv. Det er bare jeg som kan hjelpe meg selv. Jeg har en flott mann som er der. Men han ga meg ikke det jeg ville ha. Den følelsen av å være bra nok, måtte jeg overbevise meg selv om. Ikke hige etter at andre sa at jeg duker og er bra nok. Jeg må fortelle det til meg selv, og tro på det. Jeg er ansvarlig for mitt liv. Jeg har det så mye bedre nå. En helt ny ro over meg. Jeg føler meg trygg. Noe jeg aldri har følt på tidligere. Google feks :Hvordan bli din egen bestevenn feks. Du er bra nok. Du må bare fortelle deg det selv. 😊Og gjerne høyt. Snakk til deg selv. ❤️ Anonymkode: 2a613...daa
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #12 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Vær den vennen du selv har lyst til å være sammen med. Det har jeg fortalt barna mine, og meg selv i alle år. Anonymkode: 15c36...7f9 Kloke ord! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #13 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): En ting som har hjulpet meg, jeg har vært veldig søkende etter kjærlighet tidligere, er å være min EGEN bestevenn. - Snakk pent til deg selv. - Hjelp deg selv. - Roe ned deg selv. Fortelle deg selv at dette fikser du. Du er sterk. Få deg selv opp. - En du kan stole på i krig og motgang. Jeg har vært i flere store livsskriser. Bla. en alvorlig trafikkulykke. Mye sorg, følt meg mindreverdig, lite verdt, langt nede, skamfull, ikke bra nok,mye smerter. Jeg gikk og var sur fordi mannen ikke hjalp meg. Jeg hadde det så vondt. Hvorfor plukket han meg ikke opp? Gjorde det bedre? Måtte gå noen runder med meg selv. Det er bare jeg som kan hjelpe meg selv. Jeg har en flott mann som er der. Men han ga meg ikke det jeg ville ha. Den følelsen av å være bra nok, måtte jeg overbevise meg selv om. Ikke hige etter at andre sa at jeg duker og er bra nok. Jeg må fortelle det til meg selv, og tro på det. Jeg er ansvarlig for mitt liv. Jeg har det så mye bedre nå. En helt ny ro over meg. Jeg føler meg trygg. Noe jeg aldri har følt på tidligere. Google feks :Hvordan bli din egen bestevenn feks. Du er bra nok. Du må bare fortelle deg det selv. 😊Og gjerne høyt. Snakk til deg selv. ❤️ Anonymkode: 2a613...daa Gode poeng og fint å lese! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #14 Skrevet 29. juni 2022 En venn er en gnålete dame som aldri får nok oppmerksomhet og bekreftelser. En som blir sjalu hvis jeg sender henne snap fra en hyggelig strandtur eller noe annet fint jeg opplever. En som leser alle utsagn med fornærmelsesbrillene på. En som jeg kanskje ber på middag, men da blir hun sur fordi hun tror jeg «kanskje ikke mener det». En som jeg ber med på noe morsomt, men som ikke vil bli med fordi hun ikke var den første som ble bedt. En venn er en som tar kontakt kun når hun selv kjeder seg i barnefrie helger, og som blir skuffa hvis andre faktisk har lagt planer. Sånn. Fornøyd? Anonymkode: 99f38...2cb
Kathrine. Skrevet 29. juni 2022 #15 Skrevet 29. juni 2022 En å treffe, bare for å prate eller gjøre noe gøy sammen.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #16 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): En venn er en gnålete dame som aldri får nok oppmerksomhet og bekreftelser. En som blir sjalu hvis jeg sender henne snap fra en hyggelig strandtur eller noe annet fint jeg opplever. En som leser alle utsagn med fornærmelsesbrillene på. En som jeg kanskje ber på middag, men da blir hun sur fordi hun tror jeg «kanskje ikke mener det». En som jeg ber med på noe morsomt, men som ikke vil bli med fordi hun ikke var den første som ble bedt. En venn er en som tar kontakt kun når hun selv kjeder seg i barnefrie helger, og som blir skuffa hvis andre faktisk har lagt planer. Sånn. Fornøyd? Anonymkode: 99f38...2cb Kloke ord. Ser poenget ditt! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #17 Skrevet 29. juni 2022 Kathrine. skrev (22 minutter siden): En å treffe, bare for å prate eller gjøre noe gøy sammen. Godt sagt! Anonymkode: 25647...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 Takk til alle dere som har svart ❤️ Anonymkode: 25647...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå