Anonne Skrevet 29. juni 2022 #76 Skrevet 29. juni 2022 Normalt og normalt… jeg begynte å barbere meg i den alderen. Var ikke sexuelt aktiv men likte ikke håret. Barberer meg enda. har en datter på 14 hun barberer seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #77 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har du hakk i plata? Anonymkode: 35479...98d Det har jeg ikke, men jeg kom i skade for å prøve å diskutere med en kverulant. Da blir det en del gjentagelser. Anonymkode: 6a3d4...f37
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #78 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det har jeg ikke, men jeg kom i skade for å prøve å diskutere med en kverulant. Da blir det en del gjentagelser. Anonymkode: 6a3d4...f37 Det er du som kverulerer og tror du sitter på fasiten da men... Anonymkode: 35479...98d
Anonne Skrevet 29. juni 2022 #79 Skrevet 29. juni 2022 Normalt og normalt… jeg begynte å barbere meg i den alderen. Var ikke sexuelt aktiv men likte ikke håret. Barberer meg enda. har en datter på 14 hun barberer seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #80 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg tror du har et gedigent poeng med at mange her har problemer med eget kjønn! Det virker som de fleste har vokst opp med den kvinnefiendligheten som var fra før 70-tallet her. Her hates kvinner som tør, som har tro på seg selv, og som har sans for både sex og menn. Da halshugges du her, for her skal kvinner være dydige og snerpete og gå i de klærne de VIL uten å tenke på hva man kler! For det betyr INGENTING! Hår og slitte godt brukte klær og å gå stille i dørene er nøkkelen til et lykkelig liv her. Helt til en kvinne provoserer, for da blir dem drager her. Da kommer det så mye dritt at en skulle tro de alle hadde Tourettes. Anonymkode: 52381...060 Jepp. Man skal ikke bytte ut joggebuksa med skinny jeans, og man skal går rundt i kjedelig undertøy, for da kan man jo vaske den på 90 grader. Så skal man ikke barbere seg, helst ikke dusje mer enn 2-3 ganger i uka. Ikke sminke seg og ikke varte opp mannen. Hvorfor skal partene i et forhold prøve å være attraktive for hverandre? Er jo bare tull Anonymkode: 96ecb...71a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #81 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det er du som kverulerer og tror du sitter på fasiten da men... Anonymkode: 35479...98d Hun gjør jo det! Anonymkode: 335a3...66c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #82 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Nei, med tanke på måten du skriver på er du langt ifra voksen, så det skjønner vi. Vi tror deg. Anonymkode: 335a3...66c Hva var galt med måten jeg skrev på? Jeg er 36 år gammel, så voksen nokk!! Anonymkode: 43e55...731
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #83 Skrevet 30. juni 2022 On 6/27/2022 at 7:40 PM, Anonym bruker said: Har ei på 14 år, så at hun var helt glattbarbert, hun skiftet truse rett foran meg, ikke sjenert akkurat. Spurte hvorfor, inge grunn sa hun. Jeg sa bare at det kan skje at hun får inngrodde hår, sår, nuppete osv. Men jeg ser virkelig ikke en grunn til at de gjør det så tidlig. Ja, jeg har gjort det selv i mange år, men var 19 første gang. Så tenkte jeg at jeg skulle la det gro ut igjen så jentene mine ser at hår er naturlig. Visste virkelig ikke at de gjorde det så tidlig gitt. Anonymkode: 8236e...c71 Jeg gjorde vel det selv fra jeg var ca 13-14 år om det er normalt vet jeg ikke, men de fleste venninnene mine gjorde også det Anonymkode: df80f...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå