Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #1 Skrevet 27. juni 2022 Leier ut til en aleinemor. Dessverre har jeg ikke noe i kontrakt om at det skal spørres om flere flytter inn. Men leide hovedsak ut til henne og barnet. Hun har fortalt at de har hatt det svært tungt pga barnefar. At politi og barnevern var tungt inne i bildet og det var stygt. Nå har hun plutselig denne faren boende der nede. Vet ikke om han har flyttet inn, men sovet der over en uke. Ser han overlesser barnet med gaver og barnet roper pappa. Merker jeg er meget lite begeistret av å ha en slik situasjon i hus. Anonymkode: 12af1...f12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #2 Skrevet 27. juni 2022 Nei, du har ikke noe du skulle sagt. Det hadde du ikke hatt om det sto i kontrakten heller, når det gjelder samboer og familie. Anonymkode: 289ba...fbb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 De har allerede begynt å skrike til hverandre. Flott! hi Anonymkode: 12af1...f12
HeiteH Skrevet 27. juni 2022 #4 Skrevet 27. juni 2022 Kapittel 7. Opptak i husstand og framleie § 7-1.Opptak i husstand Leieren har rett til å ta opp i sin husstand sin ektefelle eller samboer, sine egne eller ektefellens eller samboerens slektninger i rett opp- eller nedstigende linje og fosterbarn. Opptak av andre personer i husstanden krever godkjenning fra utleieren. Godkjenning kan bare nektes dersom vedkommende persons forhold gir saklig grunn til det eller husrommet klart blir overbefolket.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Skrevet 27. juni 2022 Vurderer seriøst å kontakte bv. Hun har lagt ut om hans voldelige adferd i senere tid. Plutselig smeltet og han er god nok likevel. Anonymkode: 12af1...f12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Vurderer seriøst å kontakte bv. Hun har lagt ut om hans voldelige adferd i senere tid. Plutselig smeltet og han er god nok likevel. Anonymkode: 12af1...f12 Gjør det. Det skjer ingenting om barnet har det bra, men mannen må nok ut da. Nå tenker jeg først og fremst på barnet, men du kommer til å bli traumatisert hvis det paret der får holde på hos deg. Ring politiet ved minste antydning til bråk, og fortell dem hva du vet. Anonymkode: 2f2c2...26e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Her bør du kontakte barnevernet så fort som mulig! Du kan også vurdere å kontakte politiet, siden de har vært inne i saken tidligere, men kontakt barnevernet så fort som mulig! Anonymkode: 9ae93...c3e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Hadde faktisk sagt til henne at jeg ikke ønsket en kriminell i huset. Og at hun måtte velge. Hvis hun ikke hivde ham ut, ville jeg ha sagt opp leieforholdet med begrunnelse i at jeg skal bruke rommene selv. Det kan hun ikke si noe på. Anonymkode: d4bff...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå