Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Er den myk nok til å dynge? Ligge slækk en hel søndag og se film? Fordeler og ulemper? Anonymkode: 380ba...b0e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er å dynge? Anonymkode: 7a369...c13 Ligge henslengt feks. Ikke rett opp og ned. Krølle seg sammen i sofaen med masse puter og pledd Har du sofaen? Eller prøvd en sånn? Anonymkode: 380ba...b0e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ligge henslengt feks. Ikke rett opp og ned. Krølle seg sammen i sofaen med masse puter og pledd Har du sofaen? Eller prøvd en sånn? Anonymkode: 380ba...b0e Aha. Ja den er god til det. Min søster har den. Anonymkode: 7a369...c13
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Aha. Ja den er god til det. Min søster har den. Anonymkode: 7a369...c13 Så bra! 😁 takk 😊 Anonymkode: 380ba...b0e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Skrevet 27. juni 2022 Ja, den er perfekt til det formålet. Går ikke an å sitte pent i den, kosesofa. Elsker vår! Har hatt den i mange år. Kjøpte med 2 trekk slik at den varer lenger og kan skifte farge Anonymkode: f8207...2f4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #7 Skrevet 27. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, den er perfekt til det formålet. Går ikke an å sitte pent i den, kosesofa. Elsker vår! Har hatt den i mange år. Kjøpte med 2 trekk slik at den varer lenger og kan skifte farge Anonymkode: f8207...2f4 Takk for svar! Er putene vanskelige å holde pene? Eller må de puffes og styres med hele tiden? leste noen andre erfaringer, men de var fra 4-6 år tilbake Anonymkode: 380ba...b0e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Skrevet 27. juni 2022 Vi har/hadde en slik, men jeg er ikke fornøyd med den. Dvs, jeg var relativt fornøyd i starten og noen år, slik man ofte blir fornøyd med ting man har valgt og man ikke har et stort sammenligningsgrunnlag, men jeg ble ganske lei av den etter hvert. Så kjøpte vi ny sofa, av skikkelig god kvalitet, og satte Søderhamn-sofen ned i kjellerstuen. Det var en gigantisk øyeåpner for min del. I sammenlikning med den sofaen vi har nå, er den fra IKEA utrolig hard, ukomfortabel og ubehagelig å sitte i. Den er bred og har god plass, ja, men den er ikke komfortabel! Anonymkode: 1a320...613
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #9 Skrevet 27. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vi har/hadde en slik, men jeg er ikke fornøyd med den. Dvs, jeg var relativt fornøyd i starten og noen år, slik man ofte blir fornøyd med ting man har valgt og man ikke har et stort sammenligningsgrunnlag, men jeg ble ganske lei av den etter hvert. Så kjøpte vi ny sofa, av skikkelig god kvalitet, og satte Søderhamn-sofen ned i kjellerstuen. Det var en gigantisk øyeåpner for min del. I sammenlikning med den sofaen vi har nå, er den fra IKEA utrolig hard, ukomfortabel og ubehagelig å sitte i. Den er bred og har god plass, ja, men den er ikke komfortabel! Anonymkode: 1a320...613 Takk for tips! Jeg har eid mye sofaer opp gjennom og er helt klart inneforstått med at det finnes bedre sofaer der ute. Men, det finnes ikke noen i den størrelsen, i den utforminga og med det designet jeg ønsker som ikke koster et par månedslønner Må dra å prøvesitte den tror jeg Anonymkode: 380ba...b0e
Blondzilla Skrevet 27. juni 2022 #10 Skrevet 27. juni 2022 Jeg kjøpte den for ca 2 mnd siden. Den ser fin ut, men er ikke god å sitte i. Ihvertfall ikke god å ligge i. Putene er veldig tynne så jeg får vondt i både rumpa og ryggen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Skrevet 27. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for tips! Jeg har eid mye sofaer opp gjennom og er helt klart inneforstått med at det finnes bedre sofaer der ute. Men, det finnes ikke noen i den størrelsen, i den utforminga og med det designet jeg ønsker som ikke koster et par månedslønner Må dra å prøvesitte den tror jeg Anonymkode: 380ba...b0e Gjør det! Jeg angrer i hvert fall på at vi kjøpte vår, den er altfor hard. Jeg får vondt i ryggen av å ligge på den, så jeg bruker den kun når jeg "må" være i kjellerstuen. Anonymkode: 1a320...613
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Skrevet 27. juni 2022 Takk for svar! den MÅ være god å ligge på, eller har jeg ingenting der å gjøre 😅 tydelig at jeg får lete videre 😁 Anonymkode: 380ba...b0e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #13 Skrevet 27. juni 2022 Den er for hard og armlenene er litt for høye. (Vi har den ikke da men venninne har, hun påpeker det samme) Vi har Kivik på hytta, den er bedre til det formålet. Om du må ha IKEA. Vi valgte IKEA nå fordi hele sofaen kan vaskes i maskin og vi kan bytte trekk mellom årstider. Liggekvalitet er ikke topp på Søderhamn. Kivik er hakket bedre. Men gleder meg til å kjøpe noe annet på hytta. Anonymkode: 12cb6...aba
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 Vi har den, og jeg syns ikke den er for hard. Elsker når hele familien slenger seg i den for å se film. Det høye armlene har aldri noen noensinne lent armen på, det er digg som ryggstøtte når du slenger beina i fanget på mannen. Anonymkode: 6a0f2...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå