Gå til innhold

Redningsvest til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det godkjente (og sikre ) redningsvester for barn/baby som er litt nettere enn de store? Baby drukner jo fullstendig i den, og det er vanskelig å finne en sitte/liggestilling som er ok🥵

Anonymkode: 3b371...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra bildet var det vanskelig å se hvor nett den var, men jeg så at man ikke skulle bruke bleie sammen med den! En baby kan jo ikke la være å bruke bleie!

Skrevet

Alle vester til små barn ser ut som de drukner i, det er jo pga at de ikke kan svømme og dermed må vesten ha nok flyteevne til å få snudd barnet og få barnet til å føyte i vannet til hjelp kommer om det er stillevann eller mer sjø. Vestene sotter også ulikt på barn, så en må nesten bare prøve seg frem i butikken, men de drukner i alle egentlig. 

Fant en vest som satt veldig bra til mitt eldste barn, yngste barnet druknet helt i den samme vesten så endte opp med å kjøpe ny til henne som hun druknet litt mindre i. 

Anonymkode: 08c46...294

Skrevet

Alle vester til babyer er enorme, de må jo kunne snu barnet i vannet så det kommer med ansiktet opp.

Ingen vester til babyer fungerer 100% med bleie på, men bare noen skriver det i spesifikasjonene sine. Det er en veldig oppdrift i en tørr bleie og en veldig tyngde i den når den har trukket seg full av vann....

Anonymkode: 6a600...2a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Utifra bildet var det vanskelig å se hvor nett den var, men jeg så at man ikke skulle bruke bleie sammen med den! En baby kan jo ikke la være å bruke bleie!

Ingen redningsvester burde brukes sammen med bleie. Ramler barnet i vannet, blir bleia fryktelig tung og drar barnet ned. Det beste er å ha på badebleie, den suger ikke til seg vann. 

Og det får fint an å få frem poenget sitt uten utropstegn. 

Anonymkode: 870d9...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...