Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Finnes det godkjente (og sikre ) redningsvester for barn/baby som er litt nettere enn de store? Baby drukner jo fullstendig i den, og det er vanskelig å finne en sitte/liggestilling som er ok🥵 Anonymkode: 3b371...7d9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Denne var vel av de nettere jeg fant. https://www.jollyroom.no/fritid-hobby/friluftsliv/bat-fiske/redningsvester/fladen-redningsvest-baby-spesial-5-10kg?gclid=CjwKCAjw5NqVBhAjEiwAeCa97aQpqVCn4hzQe9lNTcSjl-1TNWl92JcS6NXZ3g9c3QkRp0rhCePJQBoCMKAQAvD_BwE Anonymkode: 870d9...d4e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Utifra bildet var det vanskelig å se hvor nett den var, men jeg så at man ikke skulle bruke bleie sammen med den! En baby kan jo ikke la være å bruke bleie! Anonymkode: 3b371...7d9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Alle vester til små barn ser ut som de drukner i, det er jo pga at de ikke kan svømme og dermed må vesten ha nok flyteevne til å få snudd barnet og få barnet til å føyte i vannet til hjelp kommer om det er stillevann eller mer sjø. Vestene sotter også ulikt på barn, så en må nesten bare prøve seg frem i butikken, men de drukner i alle egentlig. Fant en vest som satt veldig bra til mitt eldste barn, yngste barnet druknet helt i den samme vesten så endte opp med å kjøpe ny til henne som hun druknet litt mindre i. Anonymkode: 08c46...294
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Alle vester til babyer er enorme, de må jo kunne snu barnet i vannet så det kommer med ansiktet opp. Ingen vester til babyer fungerer 100% med bleie på, men bare noen skriver det i spesifikasjonene sine. Det er en veldig oppdrift i en tørr bleie og en veldig tyngde i den når den har trukket seg full av vann.... Anonymkode: 6a600...2a4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Utifra bildet var det vanskelig å se hvor nett den var, men jeg så at man ikke skulle bruke bleie sammen med den! En baby kan jo ikke la være å bruke bleie! Anonymkode: 3b371...7d9 Ingen redningsvester burde brukes sammen med bleie. Ramler barnet i vannet, blir bleia fryktelig tung og drar barnet ned. Det beste er å ha på badebleie, den suger ikke til seg vann. Og det får fint an å få frem poenget sitt uten utropstegn. Anonymkode: 870d9...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå