Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Hva kan man finne på som barn i ungdomsskolealder synes er gøy? Vi har ikke vært noe særlig i Oslo, og vurderer å være der noen dager. Anonymkode: b1f8e...7ea
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Kommer litt an på interesser, men her er noen ideer: Se på bylivet, sentrum, Aker brygge, Grunerløkka, Tøyen, Operaen Frognerparken og Frognerbadet, særlig Frognerbadet vil jeg anbefale Shopping Minigolf nederst på Grunerløkka, Marienlyst eller Torhov Anonymkode: 194f5...ea6
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Mine elsker Oslo, reiser dit sånn ca annenhvert år. Bysleng er obligatorisk, Carl Johan, Arkaden, Aker brygge osv. Operataket må jo sees/oppleves, og den nye bydelen langs vannet der, forbi Munch-museet osv. Masse søte restauranter, kanaler, rett og slett koselig. Frognerparken liker de godt, å rusle en runde der og spise is og kose seg. Et år var vi på omvisning på slottet, og de synes faktisk det var veldig stas. Jeg trodde på forhånd at det kanskje var litt kjedelig, men de likte det godt. Det å ha sett slottet inni, lysekroner, kunst, ballsaler osv var fint. Hver gang slottet kommer på TV sier de at der har de vært inne Anonymkode: bc4fe...3a2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Hvis ungdommen er glad i musikk - sjekk om det er en konsert på en av de større scenene i byen.. Øyhopping - får kjøre båt med vanlig bussbillett Det går buss til Tusenfryd Hvis ungdommen er nerd (i positiv forstand 😄) kan Outland være kjekt Spise på Oslo Street food Teknisk museum Folkemuseet på Bygdøy, de har Levende museum på sommeren Anonymkode: 1d0f2...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå