Gå til innhold

Hva skjer denne freddan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva bringer helgen? 

Anonymkode: 9aa57...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kuk... 

Anonymkode: c962f...60c

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Kuk... 

Anonymkode: c962f...60c

"... og det var en stooor kuk, lang og kraftig og tung, fra dens rot til dens tupp var det 3-4 fot, med en middelsstor ryggsekk som pung, pung, pung, trall-la-la, pung, pung, pung"

Haha, kom på dette stevet. 

Anonymkode: e158e...e95

Skrevet

En sønn er på jobb

En sønn overnatter hos en kompis 

En datter er forkjølet og sitter på rommet sitt med nettflix på ipad'en

En datter har en venninne på overnatting og sitter i stua og ser tv

Gubben er hos en kamerat 

Jeg sitter på verandaen og nyter fred og ro.

Anonymkode: 0078f...2ee

Skrevet

Date med mannen. Yngste i bursdag så da speeddata vi på brygga med middag. Eldste hjemme alene med grandis og nettbrett.  I morgen en skikkelig lat lørdag hjemme, bade og sole. Søndag kommer mamma for å bake med ungene og mannen og jeg skal på tapaslunsj med noen venner. 

Anonymkode: 63a16...cea

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

En sønn er på jobb

En sønn overnatter hos en kompis 

En datter er forkjølet og sitter på rommet sitt med nettflix på ipad'en

En datter har en venninne på overnatting og sitter i stua og ser tv

Gubben er hos en kamerat 

Jeg sitter på verandaen og nyter fred og ro.

Anonymkode: 0078f...2ee

Så deilig, det gjør jeg og. Nå forsvinner snart sola bak fjellet. Skal nok inn å ha et par halvlitere og lytte på vinyl, må bare dusje av meg svetten og solkremen😅

God helg alle. 

Skrevet

Hjemme og har bakvakt. Ser serier og surfer på nett mens ene ungen har omgangssyke og den andre er ute i gata med venninner. Rolig helg her 

Anonymkode: 0c820...cea

Skrevet

Har kost meg over synet av brannmenn her. Det var veldig leit at jeg satt på trappa med en hund som en av ungene passer, stedet som var kjøligst her selv om det var varmt der også. Helt greit å se på brannmenn når det ikke er noe galt, selv om de kom med fulle sirener og kom løpende. Var bare hos naboen som har sånn alarm hjemme og han får egentlig ikke lov å røyke inne. Var nok derfor siden de dro så fort og jeg ikke hørte noen alarm. 
En annen nabo var nyskjerrig, så jeg fikk besøkpå trappa. Ble en times tid på trappa med øl og cider. En unge dro på trening og en unge kom hjem med kjæresten. De skal snart dra igjen. 

Resten av helga har jeg vist blitt ansatt som hundepasser siden minsta har sagt ja til å passe hund, men glemt at hun er borte imorra. Så planen min er å gjøre minst mulig siden jeg ikke er veldig glad i varmen, så får prøve å finne meg litt skugge og strikketøy. Har egentlig endel ting jeg burde gjøre, men ingen hast. Ungene nyter sommeren så de farter ut og inn som det passer de. Får spørsmål om jeg kan lage mat osv innimellom. Det kan ramle inn en unge eller ti unger. Så igrunn bare en kosehelg står for tur. 

Anonymkode: a630b...cd1

Skrevet
Elizabeth skrev (35 minutter siden):

Så deilig, det gjør jeg og. Nå forsvinner snart sola bak fjellet. Skal nok inn å ha et par halvlitere og lytte på vinyl, må bare dusje av meg svetten og solkremen😅

God helg alle. 

Kos deg. God helg 😊

Skrevet

Ble det en bra helg? Fortell.

Skrevet

Skulle drikke litt vin med ei venninne. Endte opp med terrassen full av gode venner, sang og dans 🌸 igår fikk jeg gjort endel forefallende og idag er vi inne og bare er :)

Anonymkode: 23c35...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...