Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #26 Skrevet 25. juni 2022 Mamma`n til Will& Ailo skrev (7 timer siden): Har du en kropp og en Bikini, da har du en bikinikropp! Ettersom jeg ikke har en bikini kan jeg altså trygt si at jeg ikke har bikinikropp. 😛 Anonymkode: 5bd34...f27
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #27 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du ser vel forskjell på en kropp som er 18 eller 78 år gammel. Den på 18 ER finere. Men uansett er string så forbannet stygt på alle. Spesielt de som drar buksene langt opp på rygg. Ser ut som om rumpa er 1 m lang. Grusomt!! De hadde fått sjokk hvis de så seg selv bakifra i speil. Anonymkode: df3ef...63c Hvorfor skal alt vær så jævla fint hele tiden da? Anonymkode: 7dbcf...dfa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #28 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg synes det er så deilig å ikke gå rundt å irritere meg over småting. Om noen går i string , har 0 påvirkning på livet mitt. Det er så deilig og befriende og ikke brys seg om småting. 😊😊 Anonymkode: 69462...526 Nettopp. Jeg har vokst opp med en bestefar i speedo 😂 Litt flaut i tenårene skal jeg innrømme, men det vokste jeg fort av meg, heldigvis. Det er vel nok annet å bekymre seg for i livet nå. Anonymkode: fb4dd...d07
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #29 Skrevet 25. juni 2022 Nå fikk jeg lyst til å bestille meg en stringbikini bare på trass. Tasse rundt på stranden med magen min hengende lett over trusestrikken og den 45 år gamle rompa bølge på begge sider. Kanskje la busken gro litt på utsiden også, bare sånn for moro skyld... Anonymkode: e99e0...ed1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #30 Skrevet 25. juni 2022 Ja, må nordmenn absolutt miste alt av takt og tone 🙈🙈 Anonymkode: 3cb9b...26d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #31 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå fikk jeg lyst til å bestille meg en stringbikini bare på trass. Tasse rundt på stranden med magen min hengende lett over trusestrikken og den 45 år gamle rompa bølge på begge sider. Kanskje la busken gro litt på utsiden også, bare sånn for moro skyld... Anonymkode: e99e0...ed1 😂😂😂 ja, GJØR det. Slipp gjerne jentene fri i samme slengen. Så kan surpompene sitte der med boka om skikk og bruk mens de gnir på egen irritasjon. Hysterisk 👌🏻 Anonymkode: fb4dd...d07
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #32 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 25.6.2022 den 0.48): Ingen kler string. Ingen rumper ser bedre ut med strikk i sprekken. Anonymkode: 46ab4...2ea Pene rumper ser mye penere ut med en strikk i sprekken. Et slamsete tøyflak der bak er ikke penere på noen. Ikke minst fordi en solbrun rumpe er atskillig penere enn en naken rompe med skille i form av en stor hvit trekant bak. Anonymkode: b5d7d...d9d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #33 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Pene rumper ser mye penere ut med en strikk i sprekken. Et slamsete tøyflak der bak er ikke penere på noen. Ikke minst fordi en solbrun rumpe er atskillig penere enn en naken rompe med skille i form av en stor hvit trekant bak. Anonymkode: b5d7d...d9d Men du ser jo ikke den nakne hvite rumpa Anonymkode: f5d44...89c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #34 Skrevet 26. juni 2022 vet du hvem som kler Leopard? En Leopard!!! Det samme går for string. Ingen kler string. Om man er veltrent og slank, feit og dvask spiller ingen rolle. _ingen_ kler string! Anonymkode: f2aa4...d08
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #35 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): vet du hvem som kler Leopard? En Leopard!!! Det samme går for string. Ingen kler string. Om man er veltrent og slank, feit og dvask spiller ingen rolle. _ingen_ kler string! Anonymkode: f2aa4...d08 Men så er det jo sånn, at ditt synspunkt ikke er enerådende for alle her i verden. Jeg synes ikke at string er Pent, men jeg er 100 % for at folk som liker string skal få kle seg i stringbikini. Anonymkode: e99e0...ed1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #36 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Pene rumper ser mye penere ut med en strikk i sprekken. Et slamsete tøyflak der bak er ikke penere på noen. Ikke minst fordi en solbrun rumpe er atskillig penere enn en naken rompe med skille i form av en stor hvit trekant bak. Anonymkode: b5d7d...d9d Slamsete (er det er ord?) er da ikke nødvendig. Kjøp en fin bikini som sitter pent. Anonymkode: 46ab4...2ea
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #37 Skrevet 26. juni 2022 On 6/24/2022 at 7:18 PM, Anonym bruker said: Hva er greia? Skjønner at det er poppis blant ungdommen for tiden, men altså🙈 Kropp er topp og alt det der, men string på stranda er bare jævlig tacky... Anonymkode: 25433...a67 skjønner ikke helt hvorfor andre henger seg oppi dette, er vel opp til hver enkelt Anonymkode: a1399...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå