Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Er på 6 dagen nå og formen er fortsatt elendig! Ikke covid! Anonymkode: e6875...007
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Startet i starten av mai, enda ikke helt 100%. Ikke syk, men har dager jeg må ta zyx for halsen (senest i går), også har jeg noen hostekuler (tørrhoste)nå og da som river,- og om jeg har ei litt hard løpeøkt så hoster jeg (veldig løs og "lett" hoste da, slimhoste) et par timer etterpå.... Ikke feber eller annet, så formen er ok som sagt. Var verst uke to, uke en var som en vanlig forkjølelse jeg antok snart var ferdig. Mange med liknende sykdomsforløp her jeg bor. Mange med Covid også, men tror ikke noen av de som har vært syk over mer enn drøye to uker har testet positivt for Covid. De er som regel helt friske før det har gått to uker. Vi gikk kun ei uke i mars/april da vi hadde covid. Anonymkode: d207f...aba
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Startet i starten av mai, enda ikke helt 100%. Ikke syk, men har dager jeg må ta zyx for halsen (senest i går), også har jeg noen hostekuler (tørrhoste)nå og da som river,- og om jeg har ei litt hard løpeøkt så hoster jeg (veldig løs og "lett" hoste da, slimhoste) et par timer etterpå.... Ikke feber eller annet, så formen er ok som sagt. Var verst uke to, uke en var som en vanlig forkjølelse jeg antok snart var ferdig. Mange med liknende sykdomsforløp her jeg bor. Mange med Covid også, men tror ikke noen av de som har vært syk over mer enn drøye to uker har testet positivt for Covid. De er som regel helt friske før det har gått to uker. Vi gikk kun ei uke i mars/april da vi hadde covid. Anonymkode: d207f...aba Her jeg bor er det mange som har vært lenge syke med covid siste 4-6 ukene, også de som er vaksinerte. Selv er det tre uker siden jeg fikk covid og er fremdeles elendig form, greier nesten ikke noe. Men jeg har også et immunsystem som lever sitt eget trege liv og er kronisk syk samt at jeg fikk en enorm belastning mens jeg var syk av covid, det hjalp nok ikke. Anonymkode: 11a32...e24
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Rfundt her går det bare covid for tiden. Folk ligger padde flate over hele rekka. Jeg og ungene skjønner ikke at vi ikke har blitt smitta nå heller. Han ene på jobb fikk bare negative test svar på hurtigtester, men slo ut når han tok skikkelig test. Nå er han i uke tre og han høres ut som han akkurat har fått det. Skikkelig forkjøla, hes stemme, hoster og harker. Anonymkode: 95a90...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå