Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Han jobber i politiet og kommer i kontakt med unge voksne som er utplassert forskjellige steder. Nå har en bekjent av min datter kommet i kontakt med ham. Hun er tidlig i 20-årene, og selv om han er 40 år og mer, så er hun altså ikke for ung. Han har heller ikke noe ansvar for henne ang utplassering, han bare er i posisjon som gjør at han møter flere av dem. Han har spurt henne om treff, om bilder og også sendt henne flere summer ala 1000 kr. Jeg ville finne ut hvem denne mannen er, og han avbildet flere steder fra hjembyen og virker å være populær. Jeg skjønner at det han ikke gjør er ulovlig, men er dette egentlig greit? Han har fortalt at han har vært utro flere ganger og at han er nøye med diskresjon. Jeg syns jo at han tar sjanser her? Anonymkode: 12f62...e7d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Utroskap er jo aldri greit. Dersom han har utnyttet sin posisjon, og maktbalansen mellom venninnen til datteren din og han er skjev, så kan det være ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden): Utroskap er jo aldri greit. Dersom han har utnyttet sin posisjon, og maktbalansen mellom venninnen til datteren din og han er skjev, så kan det være ulovlig. Det er det jeg lurer litt på fordi han kommer jo i kontakt med unge han vet har hatt ganske store utfordringer. Jeg tror jo heller ikke at han overfører penger uten grunn. Jeg bryr meg om denne jenta ellers hadde jeg nok kanskje ikke tenkt videre på det. Hun er i en litt utsatt posisjon og datteren min er også bekymret. Vet bare ikke om det er noe å gjøre. Anonymkode: 12f62...e7d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg lurer litt på fordi han kommer jo i kontakt med unge han vet har hatt ganske store utfordringer. Jeg tror jo heller ikke at han overfører penger uten grunn. Jeg bryr meg om denne jenta ellers hadde jeg nok kanskje ikke tenkt videre på det. Hun er i en litt utsatt posisjon og datteren min er også bekymret. Vet bare ikke om det er noe å gjøre. Anonymkode: 12f62...e7d Så lenge hun er voksen er det strengt tatt ikke noe du har noe med. Du kan rådgi henne om hun trenger det. Føler hun det ubehagelig og han ikke stopper når hun gir beskjed kan hun uansett anmelde han for trakassering.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden): Så lenge hun er voksen er det strengt tatt ikke noe du har noe med. Du kan rådgi henne om hun trenger det. Føler hun det ubehagelig og han ikke stopper når hun gir beskjed kan hun uansett anmelde han for trakassering. Nei det er vel sånn. Anonymkode: 12f62...e7d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 Jeg ville tipset om denne mannen, for det han holder på med er alvorlig, svært alvorlig i hans posisjon. Han utnytter tydeligvis sin maktposisjon og forsøker å bestikke sårbare kvinner. Om hun selv ikke ønsker å gå videre med det ville jeg tipset politiet, for dette er tydeligvis noe han har holdt på med en stund og fortsetter med. Han er nøyaktig klar over at det han holder på med er ulovlig, men han gjør det likevel. Slike må ut av politiet. Om ikke annet ville jeg tipset politiet anonymt og navngitt denne politibetjenten. Da vil de i det minste ha en mulighet til å sjekke ting, eller de vil se at de har fått tips om det hvis noen andre melder. Anonymkode: 7c2ae...551
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 Hva bil hun med ham? Utnytte generøsiteten hans? Anonymkode: 24eaa...a0d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Meld ifra om det. Spesialenheten tar det veldig på alvor. https://www.tv2.no/nyheter/14889730/ Anonymkode: 3de25...d8d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva bil hun med ham? Utnytte generøsiteten hans? Anonymkode: 24eaa...a0d Å utnytte egen stilling for å få seg damer og nærmest "kjøpe" dem, det er ikke generøsitet! Det er nok til å få en politimann dømt og han risikerer å miste sin stilling. Antar at du forsøker å provosere, men dette er virkelig ikke noe å tulle med! Anonymkode: 7c2ae...551
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Å utnytte egen stilling for å få seg damer og nærmest "kjøpe" dem, det er ikke generøsitet! Det er nok til å få en politimann dømt og han risikerer å miste sin stilling. Antar at du forsøker å provosere, men dette er virkelig ikke noe å tulle med! Anonymkode: 7c2ae...551 Hun er en voksen dame. Hvorfor skulle hun ta imot penger fra ham? Anonymkode: 24eaa...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå