Gå til innhold

Eurovision 2023 til Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det offisielt bestemt at neste års Eurovision Song Contest ikke kan arrangeres i Ukraina pga. krigen i landet. Storbritannia som kom på 2. plass i år har fått tilbud om å arrangere. Men jeg håper Storbritannia avslår tilbudet, og at vi i Norge kan arrangere istedenfor i enten Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger. Jeg savner ESC på norsk jord, det er 12 år siden sist (13 neste år). Er dere enige?

Anonymkode: be593...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6a742...0e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Nå er det offisielt bestemt at neste års Eurovision Song Contest ikke kan arrangeres i Ukraina pga. krigen i landet. Storbritannia som kom på 2. plass i år har fått tilbud om å arrangere. Men jeg håper Storbritannia avslår tilbudet, og at vi i Norge kan arrangere istedenfor i enten Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger. Jeg savner ESC på norsk jord, det er 12 år siden sist (13 neste år). Er dere enige?

Det viser bare hvor idiotisk det var å gi et land i krig sympatistemmer, og hvor korttenkt det var av den ukrainske presidenten å proklamere at de vil klare å arrangere ESC i Ukraina i 2023. Jeg synes synd på musikere som har jobbet og stått på, ofret tid, penger og krefter på forberedelser for å bli nedstemt på grunn av politikk. Nei, jeg synes de rett og slett bør avlyse neste års ESC, og noen år etter det igjen. La det gå litt tid, så kanskje vil hele greia bli en MUSIKKONKURRANSE igjen.

Anonymkode: c91b5...a81

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Det viser bare hvor idiotisk det var å gi et land i krig sympatistemmer, og hvor korttenkt det var av den ukrainske presidenten å proklamere at de vil klare å arrangere ESC i Ukraina i 2023. Jeg synes synd på musikere som har jobbet og stått på, ofret tid, penger og krefter på forberedelser for å bli nedstemt på grunn av politikk. Nei, jeg synes de rett og slett bør avlyse neste års ESC, og noen år etter det igjen. La det gå litt tid, så kanskje vil hele greia bli en MUSIKKONKURRANSE igjen.

Wow, slutt å ta en sangkonkurranse så seriøst. Konkurransen har alltid vært påvirket av allianser og naboskap. 

Eller er det tilfeldig at vi alltid stemmer Sverige, Danm og Island høyt 😆

Anonymkode: 8b884...afb

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Neeei 

Anonymkode: 2cdfe...5e3

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Wow, slutt å ta en sangkonkurranse så seriøst. Konkurransen har alltid vært påvirket av allianser og naboskap. 

Eller er det tilfeldig at vi alltid stemmer Sverige, Danm og Island høyt 😆

Anonymkode: 8b884...afb

Naboland er gjerne likere kulturmessig og har musikksmak som stemmer mer overens, så det gir jo mening at vi foretrekker svensk og dansk musikk. Spania har mest sannsynlig mer til felles med Portugal enn Estland. Det er ikke tilfeldig, men alt handler ikke om allianser heller.

Anonymkode: 4a438...cd0

Skrevet

Nei. Det er alt for dyrt å arrangere. Dessuten havnet Norge så langt ned at det er mange før som bør få muligheten. 

Anonymkode: 63b31...ad9

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Haha, ta det litt mer seriøst a?

Dette har alltid vært mye mer enn en ren musikkonkurranse. La noen land tilby seg, så får Ukraina bestemme selv hvor.

Anonymkode: ff647...4b9

Skrevet

Nei, jeg vil ikke ha det her i Norge.
Hvert eneste år håper jeg Norge IKKE vinner.
Syns hele greia er en utrolig sløsing med penger

Anonymkode: 38fc2...97c

Skrevet

Nei. Jeg skal boikotte eurovision til evig tid. Trenger neppe nevne grunnen... 

Anonymkode: 1af01...224

Skrevet
On 6/23/2022 at 8:35 PM, Anonym bruker said:

Nei takk

Anonymkode: 53a4e...d36

Skrevet

Skal love deg GB ikke takker nei. De toppet laget for å vinne i år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...