Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hei! Trenger litt råd om type bikini til 2 uker i syden...ja kropp er topp osv, men syns det er så vanskelig å tenke hva passer min figur: Kvinne 40 år, 163 cm, normalvektig( ca 58-59kg), litt brede skuldre anatomisk, ikke veldig markert midje mengre, slank med slapppe muskler mage etter fødsler. Litt korte ben. Tips tas i mot med takk😄, helst ikke sarkastiske kommentarer, spør bare etter litt råd😄 God kveld! Anonymkode: 55a28...565
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Når det kommer til underdel så vil jo en høy skjæring gjøre at bena ser lenger ut, men for høy skjæring er ikke pent, så du må finne en som sitter godt. Greit å kunne bevege seg uten å skjemmes også Overdel velger man jo litt etter puppestørrelse, har du en stor og tung byste passer jo ikke trekant-topper, da må du ha noe med mer hold. Jeg personlig liker bokser/hipster truser best, mens søsteren min synes hun ser brei over rumpa ut med det, så det er jo litt smak og behag hva man liker å gå i. Jeg har bikinioverdel som ligner en vanlig bh bare at den er i badetøystoff, de sitter penest på meg. Bøyle-bh altså. Timarco har mye å velge i, om du ønsker litt billigere utvalg har Ellos også mye. Sånn som dette kunne jeg fint gått på stranden og følt meg komfortabel https://www.ellos.no/ellos-collection/bikinitruse-gurli/7012964-03 Anonymkode: 14ac7...a93
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Enig med første, ville valgt en bikinitruse med litt (men ikke for) høy skjæring. Du skriver ikke noe om brystene dine, men jeg hadde nok gått for en bikinioverdel med bøyle. Om brystene ikke er så store, eller noenlunde faste fremdeles så tror jeg det kan være fint med en slik halterneck-mulighet, at du fester/knyter stroppene bak nakken (men det anbefales ikke om puppene er for store, da blir det tungt til nakken). En venninne av meg som er bygd omtrent som deg blir veldig fin i slike bikinier som knytes bak nakken. Anonymkode: ee6f3...564
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Haha, nøyaktig samme alder, høyde og vekt som meg 😅 Jeg er ganske barmfager, og bruker alltid trekantbikini- topp (med knyting i nakken og bak på ryggen) og vanlig (ikke bokser) bikinitruse som er lav i livet - gjerne med knyting i sidene. Anonymkode: 66ddc...247
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Hi her, takker så mye for svar! Skal sjekke ut på change i helga. Har medium str bryster, men litt brei rundt overkropp, anatomisk. Tror halterneck og vanlig b h bikini overdel er finest ja. Kanskje gå for høyt liv underdel ja. Underdelen er mest utfordrende Tenk at jeg ikke var fornøyd i bikini som 25 åring, når jeg ser på bilder nå tenket jeg bare, herregud så flott( som fleste unge er), ikke lett å bikke 40 kjenner jeg😅. Men kose oss på stranden skal vi uansett! Anonymkode: 55a28...565
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Denne var fin https://www.underverker.no/basic-fullcup-bikini-1 Anonymkode: 14ac7...a93
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 22.6.2022 den 22.46): Haha, nøyaktig samme alder, høyde og vekt som meg 😅 Jeg er ganske barmfager, og bruker alltid trekantbikini- topp (med knyting i nakken og bak på ryggen) og vanlig (ikke bokser) bikinitruse som er lav i livet - gjerne med knyting i sidene. Anonymkode: 66ddc...247 👍absolutt fineste bikini. En liten trekant foran, og litt større bak, med strikk/snor i mellom. Stoff som går hele veien rundt gjør hoftene bredere og benene kortere. Anonymkode: c1cdd...6e4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 22.6.2022 den 23.16): Hi her, takker så mye for svar! Skal sjekke ut på change i helga. Har medium str bryster, men litt brei rundt overkropp, anatomisk. Tror halterneck og vanlig b h bikini overdel er finest ja. Kanskje gå for høyt liv underdel ja. Underdelen er mest utfordrende Tenk at jeg ikke var fornøyd i bikini som 25 åring, når jeg ser på bilder nå tenket jeg bare, herregud så flott( som fleste unge er), ikke lett å bikke 40 kjenner jeg😅. Men kose oss på stranden skal vi uansett! Anonymkode: 55a28...565 Halterneck er sjeldent pent hvis du er bred over skuldrene, da virker du enda bredere. Anonymkode: 5899f...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå