Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Går på zoloft pga sosial angst, men nå har jeg bare alltid en forferdelig følelse inni meg. Litt panikk for fremtiden som ser mørk ut, og jeg innser hvor forferdelig situasjon jeg er i. Kam jeg få noe beroligende? Hva kan hjelpe? Anonymkode: 41465...b9f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Lurer på om det er ptsd eller vanlig angst.. Problemet er at jeg nå har oppdaget at han jeg giftet meg med ikke er den han fremsto som! Det er et sjokk som går mer og mer inn på meg. Fremtiden ser mørk ut med tanke på at jeg har barn med han. Det er svært tungt... noen råd? Anonymkode: 41465...b9f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Selv om du har barn med ham og er gift, betyr ikke det at du må fortsette å være gift med ham! Ikke tenk på hvor forferdelig fremtiden kan bli, men hva du kan gjøre her og nå. Å få noe beroligende for å holde ut noe du kan endre, er virkelig ikke lurt. Jeg forstår jo ønsket ditt, men sett deg ned med en god kopp te med sitron og skriv ned hva du kan gjøre. Alt ordner seg! Akkurat det må du bare tro, for du styrer livet ditt selv. Ingen andre gjør det. Stå på og hold ut. Det blir bedre tider, tro meg! Anonymkode: fb304...457
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Piller demper kun symptomer, og løser ikke årsaken. Anonymkode: b986f...893
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Piller demper kun symptomer, og løser ikke årsaken. Anonymkode: b986f...893 Å herregud! Nå høres du ut som en idiotisk psykolog! Anonymkode: 9f826...0a3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Å herregud! Nå høres du ut som en idiotisk psykolog! Anonymkode: 9f826...0a3 Men tar jeg feil? Anonymkode: b986f...893
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Å herregud! Nå høres du ut som en idiotisk psykolog! Anonymkode: 9f826...0a3 Det er vel likevel riktig, er det ikke? Beroligende piller i denne sammenheng er ikke løsningen. Det kan tvert i mot bare øke problemene til HI. Anonymkode: 7cfaa...9bc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Men tar jeg feil? Anonymkode: b986f...893 Ja Anonymkode: 9f826...0a3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Selv om du har barn med ham og er gift, betyr ikke det at du må fortsette å være gift med ham! Ikke tenk på hvor forferdelig fremtiden kan bli, men hva du kan gjøre her og nå. Å få noe beroligende for å holde ut noe du kan endre, er virkelig ikke lurt. Jeg forstår jo ønsket ditt, men sett deg ned med en god kopp te med sitron og skriv ned hva du kan gjøre. Alt ordner seg! Akkurat det må du bare tro, for du styrer livet ditt selv. Ingen andre gjør det. Stå på og hold ut. Det blir bedre tider, tro meg! Anonymkode: fb304...457 Jeg er ikke gift med han lengre, det går bare mer og mer opp for meg at alt bare har vært en illusjon. Det er et sjokk og en sorg. Jeg ønsker ikke piller for å holde ut, men for å slippe tankene, anspenthet osv. Anonymkode: 41465...b9f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Men tar jeg feil? Anonymkode: b986f...893 Nei, du er faktisk spot on her. Du må løse årsaken til at du føler behov for piller, ikke løse det med piller. Piller er kortvarig. Anonymkode: 33e99...0b0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke gift med han lengre, det går bare mer og mer opp for meg at alt bare har vært en illusjon. Det er et sjokk og en sorg. Jeg ønsker ikke piller for å holde ut, men for å slippe tankene, anspenthet osv. Anonymkode: 41465...b9f Skjønner. Du må nesten snakke med legen din. Høre hva hen sier til dette, for det er vanskelig å anbefale medisiner mot angst for oss her. Heldigvis nøler og vegrer folk seg for det, da det jo alltid er en midlertidig løsning. Ta det opp med legen du, og husk at i det lange løp blir ting bedre. Livet suger dessverre så hardt noen ganger, men vi kommer oss jo stort sett gjennom kriser. Litt skadeskutt men klokere. Anonymkode: fb304...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå