Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke det minste spirituell eller åndelig av meg, bare for å få ha sagt det først som sist. Men i dag skjedde det noe som ga meg gåsehud. 

En kollega av meg kom helt oppgitt og spurte meg på fleip om jeg kunne fortelle hvor nøkkelknippet hennes var, hun hadde forlagt det. Helt uten å tenke meg om så svarte jeg at du har lagt det oppå noe, litt høyt. 

Vi lo litt av tipset og snakket om nøkler som forsvant og kom tilbake osv. Så gikk hun, men kom tilbake kort tid etter med et sjokkert uttrykk. Hun hadde brukt en maskin tidligere på dagen og vært to ganger og lett der, men etter mitt tips gikk hun tilbake og strakk seg for å nå opp til toppen siden den var litt for høy for henne - og der låg nøklene!

Jeg følte altså at jeg visste hvor de var, og jeg hadde ikke engang vært i den etasjen i dag. 

Dette var litt fasinerende og skummelt. Er det noen andre som har opplevd at intuisjonen eller hva det er har hatt rett på noe slikt? 

Anonymkode: 080a5...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har vel opplevd å treffe riktig på forskjellig, men det er jo bare en forbløffende morsom tilfeldighet da 😅

Anonymkode: 34fe6...f52

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke det minste spirituell eller åndelig av meg, bare for å få ha sagt det først som sist. Men i dag skjedde det noe som ga meg gåsehud. 

En kollega av meg kom helt oppgitt og spurte meg på fleip om jeg kunne fortelle hvor nøkkelknippet hennes var, hun hadde forlagt det. Helt uten å tenke meg om så svarte jeg at du har lagt det oppå noe, litt høyt. 

Vi lo litt av tipset og snakket om nøkler som forsvant og kom tilbake osv. Så gikk hun, men kom tilbake kort tid etter med et sjokkert uttrykk. Hun hadde brukt en maskin tidligere på dagen og vært to ganger og lett der, men etter mitt tips gikk hun tilbake og strakk seg for å nå opp til toppen siden den var litt for høy for henne - og der låg nøklene!

Jeg følte altså at jeg visste hvor de var, og jeg hadde ikke engang vært i den etasjen i dag. 

Dette var litt fasinerende og skummelt. Er det noen andre som har opplevd at intuisjonen eller hva det er har hatt rett på noe slikt? 

Anonymkode: 080a5...0a0

Skjer ofte meg meg. 😊😊Intuisjon. Spesielt rundt menstruasjon, får jeg opp mye riktig. 

Husker da jeg var ungdom, hadde mistet bankkortet mitt. Lette over alt. Satt meg på sengekanten og sa :" Nå må jeg ha litt hjelp. Vør så snill." pustet rolig og hørte inni hodet : "sjekk oppå lista bak senga."

Dro fram hele senga, og der oppå lista lå det. 😊

Anonymkode: 6fbf9...14c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...