Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Noen som er kjent i øvre eiker? Nyinnflytter i kommunen og har et barn som ikke er svømmedyktig. Han begynner i 1.klasse, så det er sikkert normalt. Men vi var på stranda i dag og han var tøffere enn han burde. Dette resulterte i at han havnet under vann og jeg måtte "hoppe uti" etter han. Ikke fullt så dramatisk da det ikke var på dypet, men dramatisk nok for en voksen som ikke kan svømme som tenker at nå må jeg redde livet til barnet mitt men jeg dør nok selv i forsøket. Jeg MÅ ta svømmekurs. Det er en situasjon jeg aldri vil havne i igjen. Jeg er streng siden han ikke kan svømme, han må holde seg der det er grunt. Men hadde han ramlet ut på dypet vet jeg ikke om noen av oss hadde overlevd i dag. Svært skremmende tanke. Jeg syes såklart dette er flaut og tørr ikke dra i bassenget og plaske rundt alene på grunna for å øve. Aldri. Kan noen tipse meg om svømmekurs for voksne i min kommune? Er det mulig å be om privattimer? Jeg kan mye, så det er ikke full opplæring. Jeg flyter på rygg, jeg svømmer bryst. Men jeg er så redd i vann, tørr ikke hoppe ut på grunna engang. Kan ikke flyte på dypet. Kan ikke stoppe å svømme før jeg kan ta i kanten hvis jeg er på dypet, da havner jeg under. Så tror det går mer på teknikk og få bort frykten min. Anonymkode: 80426...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå