Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg begynner å bli gammel og er blitt 48....argh! Jeg har aldri brydd meg noe særlig om huden i ansiktet og har levd greit med masse fregner og slikt...men ser nå at jeg har masse masse bittesmå blodårer også...er ikke så bleik men det viser likevel. En på jobben sa her på pausen "hadde du hatt ansiktkrem med litt farge hadde ikke alle blodårer og fregner vist" og jeg merker jeg tenker endel på dette nå etterpå. Kanskje jeg skulle fått meg noe slikt? Jeg sminker meg svært lite og bruker bare maskara, litt øyeskygge og leppepomade med litt farge..tar liksom fem mins om morgenen....blir helt facinert over de som bruker en time foran speilet så det kommer aldri til å skje. Noen som har tips? Anonymkode: 4d446...c2e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 En hektisk vanlig bb krem Det er en dagkrem med litt farge så den tar ikke lang tid å ta på, men jevner ut hudfargen veldig. Den dekker ikke som de gammeldagse brunkremene så du kan bare ha den i hendene og gni i fjeset. Hilsen 47 åring som heller ikke sminker seg noe særlig 😉 Anonymkode: e12a7...80b
prekæs Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 (endret) "Even better" fra clinique. Jevner ut og ser lite sminket ut. Få gjerne hjelp til riktig farge første gangen. Endret 22. juni 2022 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): En hektisk vanlig bb krem Det er en dagkrem med litt farge så den tar ikke lang tid å ta på, men jevner ut hudfargen veldig. Den dekker ikke som de gammeldagse brunkremene så du kan bare ha den i hendene og gni i fjeset. Hilsen 47 åring som heller ikke sminker seg noe særlig 😉 Anonymkode: e12a7...80b Haha, hektisk = helt Autokorrekten levde sitt eget liv. Anonymkode: e12a7...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå