Gå til innhold

Ny regler nå? Avtalegiro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har flere leverandører begynt å sende kopi av fakturaen i posten. Jeg har ikke best om å få det. Først var Telenor. Nå i går kom det fra to andre også. Skal ringe i dag, men er det noe jeg ikke har fått med meg? Ikke særlig miljøvennlig. 

Anonymkode: 0ab36...3c6

Skrevet

Det har vært en endring i efaktura-tjenesten. Sjekk i nettbanken om det ligger noe du må godkjenne.

Anonymkode: feda6...a9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det har vært en endring i efaktura-tjenesten. Sjekk i nettbanken om det ligger noe du må godkjenne.

Anonymkode: feda6...a9c

Jeg har sjekket men ikke funnet noe. Det står på fakturaene at beløpet blir trukket min konto da. Så dette er jo ikke noe jeg skal betale. Forsøkte ringe. 25 minutter forventet kø. Nope. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har sjekket men ikke funnet noe. Det står på fakturaene at beløpet blir trukket min konto da. Så dette er jo ikke noe jeg skal betale. Forsøkte ringe. 25 minutter forventet kø. Nope. 😂

Logg inn på telenor og sjekk der. De tar betalt for å sende kopi av regningen i posten så greit å få stoppet det....

Anonymkode: 45cd4...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Logg inn på telenor og sjekk der. De tar betalt for å sende kopi av regningen i posten så greit å få stoppet det....

Anonymkode: 45cd4...062

Dette. De tar seg betalt 70 kroner for å sende en faktura jeg ikke har bedt om. Men det er pga omleggingen av giro, du må bare sette den opp som efaktura igjen, det hadde falt ut hos meg. Plutselig har det blitt veldig dritt å ha felles regningskonto som ikke er i mitt navn, fakturaene dukker opp hos meg og ikke der. 

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (2 timer siden):

Dette. De tar seg betalt 70 kroner for å sende en faktura jeg ikke har bedt om. Men det er pga omleggingen av giro, du må bare sette den opp som efaktura igjen, det hadde falt ut hos meg. Plutselig har det blitt veldig dritt å ha felles regningskonto som ikke er i mitt navn, fakturaene dukker opp hos meg og ikke der. 

Måtte inn i banken og velge «ja til alle» nye regler etter 15 mai så alle med gammel avtale må akseptere at fakturer kommer som e-faktura. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...