Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Etter å ha jobbet i mange år bestemte jeg meg for å ta noen fag på si. Nå fikk jeg resultatet og fikk A på begge. Jippi! Jeg har lyst til å feire meg selv litt. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 838fa...158
Ekspatt Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Gratulerer! Om jeg skulle feiret alene, ville jeg nok dratt på en restaurant jeg elsker, eller reist til en by en annen by om jeg hadde hatt mer tid på meg. Om jeg skulle feiret med andre så ville jeg nok invitert til sjøslag hjemme!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Ekspatt skrev (2 minutter siden): Gratulerer! Om jeg skulle feiret alene, ville jeg nok dratt på en restaurant jeg elsker, eller reist til en by en annen by om jeg hadde hatt mer tid på meg. Om jeg skulle feiret med andre så ville jeg nok invitert til sjøslag hjemme! Jeg tenkte bare for meg selv. Det er ikke så spennende for andre, men jeg er jo kjempestolt av meg selv og vil gi meg selv en god påskjønnelse. Anonymkode: 838fa...158
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Jeg ville kanskje kjøpt meg noe jeg ønsket meg - en fin veske eller jakke feks. Hva med en dag på spa, fjelltur med overnatting på DNT eller et par gulløredobber? kommer jo an på budsjettet ditt. Anonymkode: 07eeb...4ef
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Da ville jeg gjort eller kjøpt meg noe jeg sjelden bruker penger på ellers, som : massasje hudpleiebehandling nytt treningstøy nye skikkelig gode joggesko eller noen andre nye sko jeg ønsker meg en dyr og god ansiktskrem en tur på spa Anonymkode: cf377...20b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Det kommer litt an på hvor du legger lista. En bedre middag med god drikke er aldri feil. Ellers hadde jeg kunne tatt en av av båtene til Danmark eller Tyskland bare fordi det er så avslappende og enkelt samtidig som man opplever litt. Kjøpt noe fint til meg selv. Så kunne jeg tatt en hotellhelg i en by og bare kost meg gløgg. Gratulerer forresten 🙂 Anonymkode: 8c2ef...7b2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Gratulere så mye 🌺 Anonymkode: a8af3...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå