Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Vi skal reise på charterferie med Vings eget flyselskap 17/7. Jeg har forsøkt å lese på nettsiden osv for å finne ut om vi er utenfor risiko for å bli rammet av streiken, men klarer ikke finne noe.. Noen som har peiling? Anonymkode: 7c8c8...73d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Ving uttaler at dersom man blir berørt så får man beskjed. Se sak på førstesiden til VG. Ellers er det lurt å lese på flysmart24.no
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/x8qdlG/charterselskapene-i-beredskap-vi-jobber-med-ulike-scenarioer
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Ingen som har tenkt seg ut å fly er utenfor risikosonen. Anonymkode: 3e2ae...b5b
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (22 minutter siden): Ving uttaler at dersom man blir berørt så får man beskjed. Se sak på førstesiden til VG. Ellers er det lurt å lese på flysmart24.no Takk for svar! Fortsatt synes jeg det er litt vanskelig å forstå om det påvirker Vings eget flyselskap, da vi ikke flyr med feks sas. Anonymkode: 7c8c8...73d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Fortsatt synes jeg det er litt vanskelig å forstå om det påvirker Vings eget flyselskap, da vi ikke flyr med feks sas. Anonymkode: 7c8c8...73d Akkurat nå påvirker det ikke, men poenget er at vi ikke vet om det påvirker chartertrafikken utover sommeren. Du må bare følge med og ikke minst holde deg oppdatert. Igjen så er rådet at dersom du vil bli berørt så får du beskjed .
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Vi skal reise på charterferie med Vings eget flyselskap 17/7. Jeg har forsøkt å lese på nettsiden osv for å finne ut om vi er utenfor risiko for å bli rammet av streiken, men klarer ikke finne noe.. Noen som har peiling? Anonymkode: 7c8c8...73d Takk for at du laget denne tråden, jeg lurte på akkurat det samme 🙂. Vi reiser nå på mandag med Ving sitt flyselskap 🙂. Så krysser fingrene for at alt går fint. Anonymkode: 1e47a...3b3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Takk for at du laget denne tråden, jeg lurte på akkurat det samme 🙂. Vi reiser nå på mandag med Ving sitt flyselskap 🙂. Så krysser fingrene for at alt går fint. Anonymkode: 1e47a...3b3 God tur, håper dere kommer dere av gårde 😊🤞 Anonymkode: 7c8c8...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå