Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Sliter med mye smerter i kroppen, sliter med å få legen til å få ut fingern ordentlig for å finne årsak og løsning, men slik jeg leser leg opp kan det tyde på evt noe revmatisk/fibromyalgi. Føler alltid kroppen er betent. I går kveld da jeg kledde av meg genseren ved legging så jeg forskrekket at blodårene på armene var så store og synlige som om de var tegnet på med tusj. Ikke på innsiden der de alltid er synlige, men på muskelsiden der de aldri ellers vises. Er der jeg har mest vondt for tiden. Er det farlig? Roet seg mye ila natten etter hvile, paracet og Vimovo. Anonymkode: dca9f...d55
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 På hvilken måte tenker du at det kan være "farlig"? Anonymkode: 8073a...51d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): På hvilken måte tenker du at det kan være "farlig"? Anonymkode: 8073a...51d Vet ikke helt, men tenkte kanskje litt i retning om de var så synlige og store fordi noe blokkerer eller noe. At dey er tidlig tegn på noe alvorlig. Men nå tenker jeg ikke lengre så hardt på det. Armene kjennes betente ut så er vel bare pga det. Anonymkode: dca9f...d55
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Sliter med mye smerter i kroppen, sliter med å få legen til å få ut fingern ordentlig for å finne årsak og løsning, men slik jeg leser leg opp kan det tyde på evt noe revmatisk/fibromyalgi. Føler alltid kroppen er betent. I går kveld da jeg kledde av meg genseren ved legging så jeg forskrekket at blodårene på armene var så store og synlige som om de var tegnet på med tusj. Ikke på innsiden der de alltid er synlige, men på muskelsiden der de aldri ellers vises. Er der jeg har mest vondt for tiden. Er det farlig? Roet seg mye ila natten etter hvile, paracet og Vimovo. Anonymkode: dca9f...d55 En venninne som hadde dette viste seg å ha høyt stoffskifte Anonymkode: 64ac9...ea0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Personlig sliter jeg med å finne muskelsiden på armen min. Anonymkode: 3a554...b0b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Finnes en sykdom med betennelse i blodårene, som gjør dem veldig synlige. Google det. Anonymkode: e5c11...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå