Gå til innhold

Jeg skal ut å bruke 3000 kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er jo også litt luksus å bruke penger på, for bruker ikke å gå fast til sånt jeg heller. Jeg kjøpte hårkur da, og Jasminkrem,  men trengte egentlig det jeg kjøpte kjenner jeg. Jeg visste det bare ikke 🙂

Anonymkode: b267e...e99

Er det noe spesielt med jasminkrem?

Anonymkode: e10a2...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror ikke hi er i en sånn streik 😁

Jeg trodde hun faktisk var i streik, ikke at hun bare ville drikke vin og sløse med penger i stedenfor å gjøre husarbeid.

Anonymkode: eed59...b3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Er det noe spesielt med jasminkrem?

Den lukter helt ubeskrivelig nydelig og skal visstnok ha en beroligende effekt 😊

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde hun faktisk var i streik, ikke at hun bare ville drikke vin og sløse med penger i stedenfor å gjøre husarbeid.

Anonymkode: eed59...b3e

Nå er det ikke så mye husarbeid å gjøre heller, så lenge ikke tre unger rabler rundt her og slenger fra seg både håndklær, bager og tøy. Ikke noe gjenglemt pålegg og melk på benken, eller skåler og glass på bord. Ikke smuler og jord og sand fordi de glemte å ta av seg på føttene. Burde kanskje ha vasket både vinduer og et par gulv og ryddet på vaskerommet da, men det tar jeg når streiken er avblåst til lørdag eller søndag. Det er lov til å sløse litt noen ganger, og jeg har glede av det jeg kjøpte. 3000 kr er ikke noen så stor sum, men nå brukte jeg litt mer fordi jeg var innom Meny og kjøpte brød, masse oppskåret frukt og godt pålegg, og ferdig middagsmat fra ferskdisken. Det får være, jeg skal kose meg. Det er verdt det. 

Skrevet

Ja, det er jo også litt luksus å bruke penger på, for bruker ikke å gå fast til sånt jeg heller. Jeg kjøpte hårkur da, og Jasminkrem,  men trengte egentlig det jeg kjøpte kjenner jeg. Jeg visste det bare ikke 🙂

Jeg er akkurat sånn jeg også. Tror det er unødvendig og bortkastet helt til jeg ikke kan unnvære det😆

Skrevet

Haha, du er ikke engang i streik på ordentlig? Sorry, men det virker jo helt fjernt. Bare surrer du rundt og drikker, sløser og griser? Æsj!

Anonymkode: 8ee10...728

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Haha, du er ikke engang i streik på ordentlig? Sorry, men det virker jo helt fjernt. Bare surrer du rundt og drikker, sløser og griser? Æsj!

Er du seriøs? Du skjønner ikke hi?

Anonymkode: 413e3...b1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Er du seriøs? Du skjønner ikke hi?

Anonymkode: 413e3...b1b

Nei, det er det desidert teiteste jeg har hørt!

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, det er det desidert teiteste jeg har hørt!

🤦‍♀️

Skrevet

Griser? Hva mener du med det? 

Selvfølgelig er det streik på ordentlig. Har ikke gjort annet enn å sette inn og ta ut av oppvaskmaskinen siden søndag kveld. Ja, jeg er et fryktelig menneske 🙂

Nå har jeg hatt besøk av naboen et par timer også, og hun tok to glass vin hun også. Midt på en helt vanlig hverdag. Helt uten noen annen god grunn enn at det er sommer, sol og bokstavelig talt late dager. Så har jeg fått kjøpt meg to fine kjoler, øredobber og sandaler også, og til og med en snerten blå hatt 😊  det er jo ikke direkte sløsing det da. 

Skrevet

Fotpleie! 

Anonymkode: a5f5d...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...